יום שלישי , אפריל 16 2024

הכי יפה בגבעתיים: מכוני היופי והקוסמטיקה המומלצים ביותר לשנת 2024

מכוני היופי והקוסמטיקה המומלצים ביותר בגבעתיים

יופי בא והולך, כך תמיד אמרו לי, אבל מי אמר שאי אפשר לשמור עליו לעוד שנים רבות? כיום מכוני היופי והקוסמטיקה יכולים לאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו את הטיפול הייחודי המתאים במיוחד בשבילך, כך שתוכלו להיות ולהרגיש הכי יפים שיש ולאורך זמן, לכן ריכזנו עבורכם את חמשת מכוני היופי והקוסמטיקה המומלצים ביותר בגבעתיים.

רונה רותם – קוסמטיקה רפואית


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מיצוק העור ללא ניתוח ברמת גן

כמה פעמים הבטת במראה ולא אהבת את מה שראית? כמה פעמים חלמת להחזיר את הזמן לאחור ולהישאר מתוחה וצעירה?! מתברר שכיום זה אפשרי!  במקום להצטער על הזמן שעבר, בהחלט ניתן לשפר  את המראה שלנו, ולגרום לנו להרגיש הכי טוב שיש! איך עושים זאת?!

אנחנו ממליצים על רונה רותם, קוסמטיקאית פרא-רפואית ומאבחנת רב מערכתית, מטעם בית החולים ‘איכילוב’, המתמחה בתהליך מיצוק העור ללא ניתוח.

רונה מציינת כי צברה כבר ותק וניסיון של למעלה מ-18 שנים. וכי מאות מטופליה שבעות הרצון, יכולות להעיד על שינויים דרמטיים  ומוכיחות כי אין מה לרוץ ולהתנתח…

רונה רותם: “בכדי להאט את השנים ,ניתן כיום לבצע מיצוק עור ללא ניתוח, בכדי לעצור את סימני הגיל כאן ועכשיו!. מדובר בהליך שאינו פולשני והרבה פחות יקר/ כואב/ או מחייב החלמה ממושכת. סדרת הטיפולים מתבצעת, באמצעות מכשור מתקדם, גם מניבה תוצאות משביעות רצון, שנשמרות לאורך זמן…”.

אילו טיפולים את מבצעת ?

“כל מה שקשור לתחום הליפטינג ומיצוק העור ללא ניתוח ברמת גן. אני  מטפלת בטכנולוגיה ובשיטת CeNergy המבוססת על מכשיר טיפולי חדש ומתקדם בתחום גלי הרדיו – NRF, לצד תכשירים טיפוליים יעודים מבית חוה זינגבויים. השילוב בין המרכיבים מטפל ביעילות ומחזיר שנים לעור הפנים.

בנוסף אני נעזרת במכשיר ה-CeNergy- מטפל בבעיות עור שונות, כגון: חידוש והצערת העור, מיצוק והידוק עור הפנים ואזור הצוואר, שיפור דרמטי במרקם העור, החלקת קמטים וקמטוטים עמוקים, צלקות פוסט אקנה, פיגמנטציה – ללא כאבים ותופעות לוואי, כאשר החזרה היא מיידית לשגרה, והתוצאות מוכחות!”.

לפרטים:

רונה רותם – קוסמטיקה ורפואה מתקדמת – מיצוק העור ללא ניתוח ברמת גן

רחוב נחלה 7 רמת גן (בסמטה מתחת לסוכך הירוק)

טלפון03-5784675  

050-6555102

לאתר  – רונה רותם – קוסמטיקה ורפואה מתקדמת

מכון יופי – נירית קוסמטיקאית פרא רפואית בגבעתיים

מכוני היופי והקוסמטיקה המומלצים ביותר בגבעתיים

נירית היא קוסמטיקאית פרא רפואית מקצועית ביותר המתמחה בתחום כבר שנים רבות. נירית מתמצאת במגוון רחב של טיפולים: טיפולי פנים, מניקור, פדיקור, לק ג’ל לציפורניים, הסרת שיער באינפרה, הסרת שיער בשעווה, עיצוב גבות ועוד. נירית מאמינה בכך שכל אחת מלקוחותיה מגיע את הטיפול הטוב ביותר ועל כך היא לא מוכנה להתפשר, לכן היא משתמשת בחומרים הטבעיים הבריאים ביותר לגוף, כך שכל לקוחה תצא ממנה הכי מרוצה שאפשר.

כתובת – כצנלסון 21 גבעתיים

slim&skin – טיפולי יופי בגבעתיים

מכוני היופי והקוסמטיקה המומלצים ביותר בגבעתיים

סלים – סקין קליניק זוהי קליניקה להרזיה ובריאות העור, המספקת ללקוחותיה מגוון רחב של טיפולים, החל מטיפולי גוף המאפשרים ירידה דרסטית במשקל, צמצום היקפים, סילוק סימני מתיחה והפחתת צלוליטיס. בנוסף כל המכשירים מאושרים על ידי משרד הבריאות ומותאמים לכל לקוח.

כתובת – דרך בן גוריון 182 גבעתיים

מירה הולנדר – טיפולי אנטי אייג’ינג בגבעתיים

מכוני היופי והקוסמטיקה המומלצים ביותר בגבעתיים

מירה הולנדר היא קוסמטיקאית המומחית בפתרון בעיות העור, בין היתר טיפולי אנטי אייג’ינג, הסרת שיער במגוון שיטות, פיגמנטציה, אבחון קליני של העור, מוצרים בהתאמה אישית לכל לקוח ועוד. בנוסף מירה תעניק ללקוחותיה יחס אישי במחיר נוח לכל כיס.

כתובת – טבנקין 31 גבעתיים

שרי – קליניקה לקוסמטיקה פרא רפואית מתקדמת

מכוני היופי והקוסמטיקה המומלצים ביותר בגבעתיים

שרי ארז היא בעל קליניקה המתמחה בטיפולים קוסמטיים פרא רפואיים מתקדמים. שרי מאמינה קודם כל בשירות ולכן היא מספקת ללקוחותייה את השירות הטוב והאיכותי ביותר עבור כל אחד ואחת. בנוסף שרי משתמשת במכשירים הטובים ביותר בשוק ומתמצאת במגוון טיפולים לבעיות העור, ונוס קונספט ועוד.

כתובת – רמבם 9 גבעתיים.

גודס קוסמטיקס – הסרת שיער בגבעתיים

מכוני היופי והקוסמטיקה המומלצים ביותר בגבעתיים

גודס קוסמטיקס זהו מכון מקצועי המעניק ללקוחותיו שירותים רבים במגוון תחומים: טיפולי פנים ממיטב החברות המובילות בעולם, הסרת שיער בכל חלקי הגוף פדיקור רפואי, מניקור, עיצוב גבות, שיזוף בהתזה ועוד. בנוסף לקוחותיו של גודס קוסמטיקס יזכו ליחס חס ואישי והתייעצות בעבור כל טיפול כך שכל לקוח יקבל את הטיפול הייחודי המתאים לו.

כתובת – שינקין 27 גבעתיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות