יום ראשון , נובמבר 17 2019
ראשי / הכי בכושר – מאמני הכושר הכי שווים בגבעתיים

הכי בכושר – מאמני הכושר הכי שווים בגבעתיים

זהו אחרי החגים הגיעו, הזמן המומלץ להכיר את מאמני הכושר האישיים בגבעתיים. בכתבה זו ריכזנו עבורכם את האנשים הטובים ביותר באיזור גבעתיים והסביבה, אותם אנשים שלא יתפשרו על פחות מהטוב ביותר בשבילכם ויתנו לכם את ה״פוש״ אליו אתם זקוקים.

מאמן כושר בגבעתיים

במרבית הפעמים בחיים, אנחנו מצליחים לשים לעצמנו מטרות ולהשיג אותם. מטרות אלה מתחלקות לכל מיני תחומים בחיינו: זוגיות, עבודה, קריירה, פרנסה ואפילו תחביבים כאשר אחת המטרות שהכי מאתגרות אותנו בני האדם זה תחום הכושר הגופני ושמירה על אורח חיים בריא.

ויקטור עזרא – מאמן  כושר וריצה, יועץ תזונה נכונה ומנטור לירידה במשקל


  יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "רמת גן" info@www.rgg-news.co.il


ויקטור עזרא

תפקידו של ויקטור כמאמן כושר בגבעתיים, מעבר לבניית התכנית המותאמת אישית, היא לתמוך ולעודד את המתאמנים שלו בכל עת, לסייע להם באופן מנטלי לקבל החלטות טובות בנוגע לחייהם ולוודא שהם יציבו מטרות גבוהות עבור עצמם וגם ישיגו.

ויקטור, בוגר מכון וינגייט נכנס לנישת הספורט לפני כ16 שנה מתוך צורך אישי שלו לרדת במשקל, רצון ללמוד ולחקור את גורמי ההשמנה ופתרונותיהם וללמוד בעצמו לחיות עם אורח חיים בריא וכיום הוא אחד המאמנים המקצועיים והאיכותיים באיזור המרכז.

ויקטור מאמן לכושר וריצה ועובד עם מגוון סוגי האוכלוסייה: ילדים, בני נוער, ספורטאים ומבוגרים שמעוניינים לעשות שינוי חד וטוב בחייהם. ויקטור חקר רבות את נושא המוטיבציה ופיתח שיטה שעובדת על מנגנון פסיכולוגי-מנטלי שגורם לאנשים להישאר במוטיבציה גבוהה ולרצות לעשות כושר גם מעבר לאימונים האישיים והקבוצתיים. לפיכך, הוא מצליח ליצור מצב שהמתאמן ירצה להגיע לאימון ולא לבוא אליו מתוך קושי או עצלנות.

ויקטור עזרא

השיטה שלו עובדת על הדרגתיות ומדידת פרמטרים מתמדת, כלומר, לאחר תחקיר מקיף ומעמיק קובעים מטרות קצרות וארוכות טווח, בונים תוכנית אסטרטגית ע״פ רצון וצרכי המתאמן הכוללת בין היתר הורדת אחוזי שומן, שינוי הרכב גוף, חיזוק שרירים, שיפור הכושר הגופני וכן מקבל תפריט תזונה שמתאים לעיסוקו של המתאמן על ידי תזונאי ספורט.

כבר בהתחלה ויקטור עורך סדרה של מבדקי כושר של אירובי וכוח בכל חודש ובנוסף עושה מדידת היקפים וצילום תמונת מצב בכדי שהמתאמן והוא יחד יוכלו לראות מגמת שיפור.

האימונים כוללים שילוב של אימון ספורטאים, אימונים פונקציונליים, כוח קלאסי ואירובי ונעשים באופן אישי או בקבוצה של עד 10 אנשים. התוכנית נבנת עם סרגל מאמצים אותו ויקטור בונה תוך כדי שהוא לוקח בחשבון את מצבו הבריאותי, מצב הכושר הגופני ופציעות העבר של המתאמן. האימון בקבוצה גורם למתאמנים לפתח את תחושת המסוגלות ולצורך כך ישנה גם קבוצת וואטספ משותפת לכל המתאמנים בה הם משתפים מדי שבוע 4 פרמטרים בדרך להצלחה: המשקל ההתחלתי, המשקל של השבוע האחרון, המשקל של היום ומשקל המטרה שלהם.

שיתוף המטרות בקבוצה יוצר תמיכה גבוהה, מעלה את המוטיבציה כאשר ויקטור מוסיף תחרויות לשבירת שיאים ומשימות מאתגרות שונות להגברת תחושת המסוגלות והתחרותיות. כמו כן, ישנה מעטפת של אנשי מקצוע כמו מאמן מנטלי ותזונאי מומחה שנותנים תמיכה למתאמנים בנוסף לתמיכה ולזמינות המלאה שויקטור נותן באופן שוטף למתאמנים.

ויקטור:  ״המטרה שלי לקרב את האדם לפוטנציאל האישי הגנטי שלו, לתת לאדם את המתנה הזו של ירידה במשקל ושיפור איכות החיים. למדתי בחיי שמי שלא מנסה לא נכשל ושאם כבר עושים משהו אז צריך לעשות אותו כמו שצריך ולקחת איתך לדרך את אנשי המקצוע הטובים ביותר. בנוסף, החלום שלי זה לפתוח מקום שיתן מענה ופתרון לכל אדם ולכל מטרה…״

ויקטור מעביר הרצאות על הקשר בין הצלחה בחיים לפעילות גופנית וכן ישנם סיפורי הצלחה רבים של מתאמנים. הכלים אותם הוא מנחיל באימונים הולכים איתם רבות גם במהלך חייהם וזאת לאור התהליך המשמעותי שהם עוברים עם ויקטור במסע להצלחה.

 ויקטור עזרא

אז אם אתם גם רוצים שינוי בחייכם לצד תמיכה ומקצועיות בלתי מתפשרת, תתחילו בצעד הראשון, כי בחיים כמו בחיים – הדרך הטובה ביותר להתחיל היא להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות.

טלפון: 0526389494

לאתר: לחצו כאן

קישור לדף הפייסבוק: לחצו כאן

קישור לסרטון: לחצו כאן

 

לאון וקסלר – מאמן כושר אישי

מאמן כושר בגבעתיים

לאון וקסלר בוגר תואר שני במכללת זינמן במכון וינגייט, בוגר תואר ראשון בחינוך גופני ותנועה בסמינר הקיבוצים ומדריך כושר ובריאות מטעם מכללת וינגייט החל לעבוד בתחום אימוני הכושר האישיים לאחר שירותו הצבאי, שגם שם תפקד כמדריך כושר קרבי. הוא צבר במהלך חייו ידע רב בכל הנוגע לאימוני כושר, עובד עם כל סוגי האוכלוסייה וכיום הוא ממשיך לעזור לאנשים רבים לשפר את איכות חייהם.

הגישה של לאון לכושר ובריאות היא ייחודית והתפתחה לאורך שנים על מנת ליצור קהילה מגוונת של מתאמנים אישיים. כך, נערים בני 15 שרוצים לרדת במשקל, אנשים שרוצים לעבור מבחן כושר ספציפי, מבוגרים שמעוניינים לשפר את שיווי המשקל שלהם וכדומה – מצאו עצמם נעזרים בלאון ומגיעים למטרות שהציבו לעצמם.

בין האימונים שלאון מציע קיימים אימוני כושר אישיים, זוגיים, אימוני כושר לבני נוער והכנה לצבא, אימוני כושר למבוגרים ועוד… כאשר ניתן לבצע את האימון בכל מקום שבו הלקוח יבחר: בפארק, בחוף הים, בסטודיו בצפון תל אביב וכן בבית הלקוח.

בנוסף לכך, ללאון יש בלוג בו הוא מעלה כתבות שונות בכל הנוגע לבריאות, כושר, אורח חיים בריא, מוטיבציה, ירידה במשקל ולייף סטייל. הכתבות נגישות לכל קורא ומספקות מידע הכרחי ויעיל לכל מי ששם לעצמו מטרה לשדרג את חייו.

 

צוות outdoor-fit – כושר אישי באוויר הפתוח

crossfit-534615_960_720

צוות outdoor-fit הינו צוות המורכב משלושה מאמני כושר מיומנים המציעים אימונים בסגנונות שונים הנערכים בבית הלקוח או בשטח פתוח בהתאם להעדפותיו של המתאמן. לצוות זה ישנה התמחות בשורה ארוכה של אימונים כגון: אימוני ריצה, אימוני trx, אימוני פילאטיס ואימונים פונקציונליים כאשר כל אימון מותאם באופן אישי למטרותיו ולצרכיו של המתאמן.

כמו כן, ניתן לבצע את האימונים באופן אישי או בקבוצה כאשר יש יתרונות לכל אחת מן הדרכים.

אימון ריצה הוא אולי הכלי היעיל ביותר לשריפת קלוריות ולקבלת תוצאות רצויות. במסגרת אימון זה עובדים על טכניקת ריצה, נשימה נכונה ושיפור סיבולת לב ריאה.

אימון בתוך קבוצה מתקיים בפארקים השונים בגבעתיים והסביבה וכוללים בין 4-8 משתתפים כאשר כל מתאמן מקבל עמדה ובה רצועת trx ומזרן תרגול. האימון הקבוצתי מתקיים 3 פעמים בשבוע וכולל אלמנטים אירוביים קצרים לאימון בדופק גבוה ותרגולים בעזרת מכשיר rip trainer איתו עובדים בעיקר על שרירי הבטן והליבה. באימון זה ניתן להשתלב בתדירות אותו יבחר המתאמן.

בכל הנוגע לאימונים אישיים, אלו נחשבים המומלצים ביותר עבור אנשים המחפשים יחס אישי ואימונים ממוקדים תוך בניית תכנית אימונים אישית. במסגרת אימונים אלו ישנם אימוני כוח, חיטוב ועיצוב ויכול להתאים למתחילים וגם למתקדמים.

 

עומרי פרידלנד – פיזיותרפיסט ומאמן כושר אישי

מאמן כושר בגבעתיים

עומרי פרידלנד אמנם מאמן צעיר אך יש לו ניסיון רב בכל הנוגע לאימוני כושר גופניים והינו בעל ותק של 8 שנים בתחום. עומרי עובד כפיזיותרפיסט ראשי בשיקום צעירים בבית החולים ״איכילוב״ ובחטיבה הצעירה של קבוצת הכדורגל בני יהודה תל אביב ונחשב למומחה בחיטוב הגוף, שיפור היציבה וחזרה לכושר.

בין הכשרותיו השונות הוא מאמן אימונים גופניים לקטינים, מאמן אישי, מאמן קבוצתי, מדריך הידרותרפיה ומעסה. האימונים שלו כוללים תרגילים המתמקדים בשרירי ליבה, trx, חבלי קפיצה, סולמות, kettlebell ואביזרים נוספים.

בין היתר הוא משתף בעמוד הפייסבוק שלו עובדות חשובות בכל הנוגע לעבודה עם הגוף, נותן טיפים רבים למתאמניו וכן מעלה סרטונים מהאימונים השונים על מנת לעורר את המוטיבציה בקרב אלה שמרגישים קצת עייפים או שהם לא מסוגלים לבצע תרגילים שרק נראים מורכבים. כמו כן, הוא משתף מחקרים שונים מתחום הפיזיותרפיה ומשתף מהם האספקטים החשובים אותם צריך לבחון כאשר בוחרים מאמן אישי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין: יריב ארדון פרנצסקו, ריקאסולי, גאנלואיגי בנדטי, חגי שלום ויערה ניסאן. צילום: אסף לב

הביקור המלכותי של הברון האיטלקי