יום שישי , אפריל 19 2024

בלבוש ספורטיבי: חוגי פילאטיס מכשירים מומלצים ברמת גן לשנת 2024

חוגים ואימוני ספורט ברמת גן

אתם מסיימים יום עבודה עמוס, חוזרים הביתה גמורים מעוד יום שלא נגמר, בו הלקוחות והבוס שלנו שיגעו אותנו בלי הפסקה. נכון שהבטחתם לעצמכם שהחל משבוע אתם מתחילים להיכנס לכושר ומוצאים איזה פעילות פילאטיס או אימוני ספורט בקרבת ביתכם ברמת גן, אבל מאז אותה ההבטחה דבר לא קרה וייתכן וכבר עברו מספר שבועות או חודשים או במקרה הגרוע אפילו כמה שנים.
למצוא פעילות פילאטיס ברמת גן היא לא המשימה הכי קשה, אבל מכיוון שמעולם לא ביררתם על אף חוג או אימון, טבעי למדי שלא תדעו מהיכן להתחיל. רצינו לשדרג את החיפוש שלכם עם המקומות הכי מומלצים לפליאטיס מכשירים ברמת גן.

מרום פילאטיס – מוסד לפילאטיס מכשירים


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


את הסטודיו “מרום פילאטיס” שברמת גן, ניתן לתאר כ-“בית לפילאטיס מכשירים”, מקום בו תוכלו להרגיש בבית יחד עם המטרה לשיפור יכולות פיזיות של הגוף כך שהמטלות היומיומיות יתבצעו במינימום מאמץ, ללא שחיקה או פגיעות גופניות תוך כדי עבודה על שרירים מייצבים טווחי תנועה מלאים וגמישות מפרקית.

פילאטיס מכשירים ברמת גן
פילאטיס מכשירים ברמת גן

האימונים מתבצעים במקצועיות רבה של כל מדריך/ה המתאימה באופן אישי את תוכנית האימונים הנכונה לכל מתאמן באשר הוא וכן ניתן בעזרת אימוני פילאטיס לאתגר את הגוף כל פעם מחדש עם הגשמת היעדים ומטרות שנציב יחד בעבודה משותפת תוך שמירה על תוכנית אימונים ספציפית תוך התייחסות לפרמטרים של גיל, מצב פיזי, סביבת עבודה וכד‘. חשוב לציין כי התאמה פרטנית שכזו תתרום לך בהשגת מטרותיך במהירות ויעילות. חלק מהשירותים השונים שניתנים לכל מתאמן בסטודיו “מרום פילאטיס” – המוסד הוותיק והמוכר ביותר ברמת גן. כמו כן, סטודיו “מרום פילאטיס” מתמחה גם בתחום השיקום – כלומר תכניות אימונים שנועדו לתת .מענה למוגבלויות פיזיות שונות כגון כאבי גב, ברכיים, גפיים, צוואר, בריחת סידן, החלמה מפציעה, שיקום לאחר פציעה וכל זה על מנת לעזור לאדם להתגבר בצורה הכי טובה ונכונה לו על מנת לחזור לשגרה.
האימונים בסטודיו “מרום פילאטיס” שברמת גן, נועדו לענות על צרכים שונים ומותאמים למתאמנים מכל הסוגים; נשים, גברים, נוער, גיל הזהב, נשים בהריון ואחרי לידה, רקדנים וספורטאים. הקבוצות השונות מקבלות הדרכה מהמדריכים רבי הניסיון שמאמנים במקום.

לבעלת הסטודיו, ציפי אופיר, ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בתחום הפילאטיס, מה שעזר לה לטפח ולהעשיר את הסטודיו, כמו כן כבוגרת מכון וינגייט ללימודי ספורט-תראפיה (המשלב בתוכו עזרה בשיקום ספורטאים לחזרה לפעילות גופנית מלאה} עברה ציפי הסמכות והתמחויות שונות בנושאים פתולוגיים ופיזיולוגיים, כך שכל מתאמן, בין אם מתחיל או וותיק, יכול ליהנות מהדרכה אישית שתמנע פציעות מיותרות ותעזור בהבנת הטכניקות, התרגילים והגשמת המטרות איתם באים המתאמנים.

מרום פיליאטיס מכשירים ברמת גן
מרום פיליאטיס מכשירים ברמת גן

כשנכנסים לסטודיו “מרום פילאטיס”, כבר מבינים שמדובר במשהו שונה – מוסד שמתמחה בפילאטיס מכשירים מעל 15 שנה ומרגישים זאת כבר מהשנייה הראשונה. חלק מהייחוד של המקום, הוא שסטודיו -“מרום פילאטיס” מציע כ-14שעות אימון בכל יום – ובתוכם אף אימונים בשעות הצהריים.

השיטות כמו גם הטכניקות הנלמדות בסטודיו פילאטיס המכשירים שברמת-גן, תורמות לשיפור המתאמנים במגוון דרכים שונות, בין אם בהקלה על כאבים באזורים שונים בגוף, התמודדות עם לחץ נפשי, הגברת הגמישות והיציבה, ועוד אינספור תועלות שמטרתן המשותפת היא יצירת אורח חיים בריא יותר.

השיטה העיקרית בה משתמשים בסטודיו שברמת-גן, היא פילאטיס מכשירים, שיטה המשלבת באופן הרמוני בין הגוף, הנפש והנשמה. בשיטה זו לומדים לשלוט באופן מקסימלי בגוף ובתנועה ע”י תרגול טכניקות נשימה, יציבה נכונה ומודעות.

מרום פיליאטיס ברמת גן
מרום פיליאטיס ברמת גן

אם התעניינתם בעבר או כיום באורח חיים בריא, אך לא ידעתם היכן להתחיל, תוכלו להגיע ל “מרום פילאטיס” שברמת-גן. המקום מבטיח לכם הדרכה אישית שתעזור לכם להביא את השינוי לחייכם בצורה היעילה ביותר, תוך מתן דגש על הצרכים האישיים שלכם

שעות פעילות:
א’-ה’: 22:00-07:00
ו’: 12:00-07:00

כתובת: הכבאים 9, רמת גן
טלפון: 03-5749003

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות