יום חמישי , אפריל 18 2024

הדו”ח השנתי הגיע – רואה חשבון מומלצים בגבעתיים לשנת 2024

רואה חשבון הוא לא סתם בעל מקצוע, הוא יכול להיות ההבדל בין הצלחה של עסק לבין כישלון, בין לשלם מיסים שלא צריך לבין לקבל החזר מס. רואה חשבון טוב הוא איש מקצוע שתמיד טוב שיהיה לצידכם. אבל לא כל אחד יכול לעשות עבודה טובה מספיק ולכן חיפשנו ומצאנו בשבילכם את רואי החשבון הטובים בגבעתיים. כדי שאתם תהיו בראש שקט שהכסף שלכם מנוהל בידיים טובות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 

פליקס בויארין – רואה חשבון בגבעתיים

רואה חשבון בגבעתיים

המשרד מנוהל על ידי רואה חשבון פליקס בויארין בעל תואר ראשון בכלכלה חשבונאות מאוניברסיטת בר אילן, רואה חשבון משנת 2012. מהמשרדים המובילים את תחום המיסוי האחיד, הביקורת, הנהלת חשבונות, דיווחים לרשויות וייצוג, עבודות בתחום המע”מ ומס הכנסה, תוכניות עיסקיות ועבודות מיוחדות.

ידע שחובק את כלל התחומים הרלוונטיים בתחום המיסוי: שוק ההון, פנסיה, ביטוח, משכנתאות, מיסוי פרט, מיסוי בינלאומי אשר מאפשר לכלל האוכלוסייה לקבל את מה שמגיע להם כל זאת במחירים נוחים והוגנים ללא הסעיפים הקטנים.

כתובת:   כצנלסון 126, גבעתיים

אהוד אבנר – רואה חשבון בגבעתיים

רואה חשבון בגבעתיים

תואר בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ורואה חשבון משנת 1991, בנוסף יש לו גם תואר במשפטים. נותן שיורתים בתחומי: עוסק פטור, רואה חשבון מבקר, דו״ח שנתי למס הכנסה והצהרת הון, הנהלת חשבונות כפולה לחברות, הנהלת חשבונות לעסקים קטנים. רואה חשבון עם המון ניסיון וידע.

כתובת: מנורה 12, גבעתיים

SGL שני ליגטי – משרד רואה חשבון בגבעתיים

רואה חשבון בגבעתיים

משרד רואי חשבון מוביל, המנוהל על ידי שני ליגטי – רואת חשבון מוסמכת בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתחום. המשרד מספק שירותים מגוונים בתחום של ראיית חשבונות, הנהלת חשבונות, שכר, מיסוי ועוד, כולם ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר.

המשרד מעניק ייעוץ בתחום, מייצג את לקוחותיו אל מול הרשויות הרלוונטיות, מסייע בהגשת דו”חות תקופתיים, מבצע ביקורות וניתוחים בתחום – והרשימה עוד ארוכה. במשרד זה תזכו לקבל שירות מקצועי ויחס אישי, כאשר גם הזמינות הגבוהה מהווה יתרון משמעותי בתחום חיוני דוגמת זה.

כתובת: כצנלסון 84, גבעתיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות