יום חמישי , אפריל 25 2024

אין תירוצים: אלה מכוני הכושר המומלצים ברמת גן לשנת 2024

חדרי הכושר השווים ביותר בר״ג והסביבה - מדריך המומלצים

כשזה מגיע  להחלטה ‘לעשות כושר’ אנשים יכולים למצוא כל סיבה אפשרית ללמה לא להתאמן החל מ”אין לי זמן” דרך “אין לי ציוד/בגדים” ועד “אין לי כח”, אבל שמירה על כושר ובריאות הן דבר הכרחי ביותר בייחוד בימינו אלה כאשר אנו מבלים יותר ויותר בישיבה מול המחשב ועל הכיסא בעבודה או בלימודים.

אם גם אתם רוצים להפוך מבטטת כורסא לאלופי ספורט חטובים כל שעליכם לעשות הוא לקפוץ לאחד המכונים הבאים והם כבר ידריכו אתכם בדרכם החדשה אל עבר התהילה, הכנו את מדריך חדרי הכושר/ נינג’ה המומלצים של רמת גן

FIT ACTION \ Ninja

מועדון ספורט ונינג’ה יחודי בלב רמת גן, בניהולו של מריוס אברמוב

זה אינו סוד כי אורח חיים בריא נכנס לאופנה. מספר מועדוני הכושר והספורט צמחו כפטריות אחרי הגשם וכך גם מספר המבקרים בהם.

בלב רמת גן, נפתח ממש בזמן האחרון מועדון ספורט ונינג’ה יחודי המאגד בתוכו 2 מתחמי ספורט: FIT ACTION ו FIT Ninja . המועדון בניהולו של מריוס אברמוב אשר הגשים את חלומו ופתח את המקום לפני כ-3 חודשים בלבד.

מריוס, שנולד באוקראינה ובגיל 11 עלה לארץ מאז שהוא זוכר את עצמו עסק בספורט אמנויות הלחימה ואף נולד לתוך בית ספורטיבי. אביו היה אלוף אזרבייג’אן בהיאבקות ואמו הייתה אתלטית. לאחר שסיים את הצבא, הכיוון שלו היה מאד ברור לימודי כושר וספורט.

הוא נרשם למכון וינגייט ולמד לימודי אימון קידום בריאות בוינגייט, אח”כ המשיך ללימודי ספורט תרפיה, הידרותרפיה וניהול ספורט .

לאחר שסיים את לימודיו פתח סטודיו ביתי והחל לאמן בביתו ובחצר ביתו..במרוצת הזמן היה צריך לפנות את ביתו, דבר שהאיץ את הגשמת חלומו – פתיחת מועדון ספורט ונינג’ה .

לפני מס’ חודשים הגיע לרחוב סוקולוב למקום ששימש כמחסן רחב ידיים המשתרע על פני 125 מ”ר. מריוס התאהב במקום והחליט שבמקום זה יקים את המועדון שלו ומפה ההמשך ידוע…

פיטאקשן. צילום יבגני ספרבר_800x533
מכוני הכושר/נינג’ה המומלצים ברמת גן לשנת 2022 פיטאקשן. צילום יבגני ספרבר

כיום, מועדון הספורט מונה צוות של 4 מאמנים בתחומים שונים: נינג’ה, כושר ילדים, אימהות אחרי לידה ו HIT פונקציונלי אינטנסיבי (אימון שורף קלוריות). מתחם ה FIT ACTION מציע אימוני כושר מגוונים הן כאימונים אישיים ואף לקבוצות קטנות עד 5 אנשים, אימונים מותאמים במיוחד לנשים אחרי לידה, אימונים מותאמים פונקציונליים לקהל הרחב ואף תכניות אימון המותאמות לספורטאים על ידי ספורטאים.

מתחם ה FIT Ninja מציע אימוני נינג’ה מגוונים עם מתקני נינג’ה מהמשוכללים ומהמתקדמים ביותר .

מריוס אברמוב. צילום ניר דווידזון_800x800
מכוני הכושר/נינג’ה המומלצים ברמת גן לשנת 2022-מריוס אברמוב צילום ניר דווידזון

אז..אם גם אתם מאלו שהחליטו לדאוג לבריאות שלהם ולהתחיל להיכנס לכושר כבר בשנה החדשה הנה מס’ טיפים שמריוס ממליץ לכם לאמץ:

 

  1. תמצאו את ה”למה” שלכם: מתאמנים לרוב מסתכלים על אלו המהווים דוג’ עבורם וחושבים כי ישנה איזושהי תוכנית אימון מוצלחת או תפריט אוכל סודי שיסייע להם להגיע למטרה. אולם הסוד הוא שהם פשוט עובדים קשה יותר מהשאר, לא מוותרים, לא מדלגים על אימונים, לא משתמשים בתירוצים או מעגלים פינות. המשמעת היא אם כל הנצחונות. לכן, מצאו סיבה אחת ואמיתית למה אתם רוצים להגיע למטרה שלכם ולכו עליה!

 

  1. תהרגו את התירוצים שלכם. תרשמו מראש את כל תירוצי ה – אין לי זמן לאימונים, קר בחוץ וסוער, אין לי כוח וכו’..תארגנו לכם מראש את הזמן ותחפשו אפילו מראש אימוני און ליין העיקר שתישארו בלופ.

 

  1. תמצאו את תחום הספורט האהוב עליכם. תחום שלא תכריחו את עצמכם לקום ולהתאמן אלא תחום שאתם באמת מתחברים אליו ושבא לכם להתאמן בו בעיקר כדי להרגיש טוב עם עצמכם ואולי אפילו גם להוריד קצת במשקל.

 

  1. תרשמו את הנצחונות שלכם – בתחילת הדרך צלמו את עצמכם בתמונת “לפני…”, תעשו מדידת היקפים, משקל וכו’. אם המטרה היא ריצה, אז תמדדו זמנים, מרחק, קצב וכל פרמטר שיכול לתת לכם איזושהי הערכה היכן אתם נמצאים כעת וכל כמה זמן תשוו את המצב הקיים עם המצב ההתחלתי. הדבר יגרום גם לקבל מוטיבציה להמשך הדרך ואולי גם תחליטו לשפר מעט את התוכניות שלכם .

 

  1. תנו לעצמכם זמן להתאושש! – אם תתאמנו חזק מדי ללא מנוחה, אתם עלולים להיכנס למצב של “אימון יתר”. הדבר עלול לפגוע בשרירים שלכם ויעמיס על המערכת העצבית שלכם. זה יכול להוביל לירידה בביצועים ואף לפציעות. לכן עליכם לישון יותר, לאכול מספיק, לקחת תוספי תזונה, לעשות עיסוי ולהוריד לחץ באמצעות טיולים ומדיטציה .

 

  1. אל תיקחו קשה מדי כישלונות – יש לכולם נפילות, לפעמים חולים לפעמים נשברים אבל תמיד צריך לקום ולהמשיך…

 

  1. אל תדחו! תתחילו כבר מהיום!

 

המועדון פועל בימים א-ה מ 8:30 עד 21:00

וימי ו’ מ 8:30 עד 16:00

אז..בואו להתאמן איתנו! למה אתם מחכים? צלצלו – 052-5251297

ניתן למצוא אותנו בפייסבוק https://www.facebook.com/fitaction.co.il/

כתובת:סוקולוב 10, רמת גן.  לניווט לחצו כאן 

מכוני הכושר/נינג'ה המומלצים ברמת גן לשנת 2022 פיטאקשן. צילום יבגני ספרבר
מכוני הכושר/נינג’ה המומלצים ברמת גן לשנת 2022 פיטאקשן. צילום יבגני ספרבר

 

מחפשים מועדון ספורט קצת אחר שלא ייתן לכם להרגיש כמו אוגר על גלגל?

NINGYM רמת גן 

מועדון נינג’ה, פארקור ואימונים פונקציונליים

ה NINGYM נפתח לפני כ-5 שנים על ידי יואל וינרוט, חרדי וטבעוני, שהוא סיפור חיים מהלך בפני עצמו.

יואל, בן למשפחה חרדית מוכרת (בנו של הפרופ’ אבי וינרוט ואחיינו של עו”ד ד”ר יעקב וינרוט ז”ל) חווה כבר מגיל צעיר קשיים חברתיים ועודף משקל שהציק לו מאוד כילד. הוא החליט להפוך את החוויות שלו לכוח חיובי ולעסוק בספורט כמקצוע ולהתחזק וללמד אחרים הגנה עצמית, הערכה עצמית ואורח חיים חיובי חזק ובריא. עם ראש מורם פנה ללימודי ספורט וכושר בקמפוס שיאים באוניברסיטת תל אביב ובמכון וינגייט.

אימוני נינג'ה המומלצים ברמת גן לשנת 2022. צילום באדיבות נינג'ים
אימוני נינג’ה המומלצים ברמת גן לשנת 2022. צילום באדיבות סטודיו נינג’ים

לפני כ-5 שנים מצא אביו את המקום המיוחד בו יואל יוכל להקים את הסטודיו ויואל בעמל רב בנה את חלומו במו ידיו – מקום ראשון מסוגו לאימוני נינג’ה , פארקור ואימונים פונקציונליים ברמת גן. הוא פנה למכון וינגייט המכשיר מאמנים בענפים שונים וסיים בהצטיינות הכשרות בתחומים מגוונים כגון: מאסטר טריינר, מאמן כושר גופני בכיר, מדריך ג’ימנסטיקס של מתן בלו ומדריך אימונים פונקציונליים מאמן כושר למשחקי כדור ומאמן כושר למשחקי כדור.

 

כיום, המועדון פועל כמכון נינג’ה, פארקור ואימון פונקציונלי נפרד. האימון הפונקציונלי משלב כמה עולמות יחד כושר,פארקור, נינג’ה, גומיות, כדורים, תנועה, אתלטיקה אומנות לחימה ועוד.. ומחד מציע אימוני קבוצות ואימונים פרטיים למבוגרים וילדים החל מגיל 5 ומעלה.

המכנה המשותף לכל זה-  זה תנועה, אדם נועד לנוע.

אימוני נינג'ה המומלצים ברמת גן לשנת 2022. צילום באדיבות סטודיו נינג'ים
אימוני נינג’ה המומלצים ברמת גן לשנת 2022. צילום באדיבות סטודיו נינג’ים

נינג’ה ופארקור הן שיטות אימון הכוללות מעבר של מכשולים בצורה הכי יעילה, בין אם זה בנדנוד, טיפוס או קפיצה. האימון משלב יצירתיות והנאה בצליחת כל מכשול.

ומה זה בכלל אימון פונקציונלי? יואל מסביר:

  • אימון משחק – משחק ושעשוע כמפתח תת הכרתי לביצוע פעולה, מהנה מגוון ומעניין
  • פרקטי – מותאם לכל מטרה ומשפר את תפקוד הגוף
  • בטיחות – מניעת פציעות וכאבים. מותאם בדיוק בכדי למנוע את כל התאונות הללו
  • האימון מתאים לכולם. אין הגבלת גיל לאימון זה .

המועדון מאובזר במיטב המתקנים והאביזרים המובילים בתחום ומעניק יחס אישי, סבלנות, אדיבות והתאמת רמת קושי לכל מתאמן ומתאמן ולמגוון מטרות .

הקהל הינו מאד מגוון ופונה רק לגברים: חרדים, חילוניים , צעירים, מבוגרים בני נוער וילדים, כאלה שרוצים להתאמן לפני הצבא וספורטאים שרוצים להשתפר ולהתקדם. בנוסף אני פונה למתאמנים שרוצים לעבוד על חיטוב הגוף. מגיעים אלי מתאמנים שעברו פציעות ורוצים לחזור לכושר, כאלה שרוצים להעלות מסת שריר ולהוריד אחוזי שומן בגוף. חובבנים ומקצוענים כאחד.

 

כתובת: רח’ קריניצי 59 רמת-גן. לניווט לחצו כאן 

המועדון פועל בימים א’, ב’, ג’, בין השעות 17:00 – 23:00

יום ד’ – בין השעות 15:30 – 20:00

יום ה’ – בין השעות 17:00 – 23:00

ובימי שישי – בתיאום מראש לאימונים אישיים.

 

אז אם גם אתם רוצים לתת לגוף שלכם מה שמגיע לו – צלצלו 052-5257013 או לשליחת הודעה לחצו כאן 

לביקור באתר NinGym.co.il

וגם בפייסבוק https://www.facebook.com/NINGYMFT/

ובאינסטגרם   https://www.instagram.com/_ningym/

אימוני נינג'ה המומלצים ברמת גן לשנת 2022. צילום באדיבות נינג'ים1
אימוני נינג’ה המומלצים ברמת גן לשנת 2022. צילום באדיבות סטודיו נינג’ים

 

מטרו ג’ים – חדר כושר רמת גן

חדרי הכושר המומלצים ביותר ברמת גן ( אילוסטרציה )

מטרו ג’ים מגדיר את עצמו כחדר כושר בוטיק איכותי המציע ליווי אישי כלול, אימון בשימוש מתקן TRX, ואימונים פונקציונלים בקבוצות קטנות. חדר הכושר המעולה מקבל אליו מתאמנים חדשים המעוניינים לבנות את גופם, לעצבו, לשמור על בריאות ולצמצם היקפים.

כחלק מהשירות שהמקום מציע תוכלו לקבל אימון ניסיון שיעזור לכם להחליט האם מטרו הוא חדר הכושר שהכי מתאים עבור הצרכים שלכם. אם כבר החלטתם להירשם למכון תוכלו לצפות ליחס אישי, הדרכה צמודה וגישה רצינית שתתמוך בכם לאורך כל הדרך החל מבניית תוכנית אימונים ראשונית ועד לרענון תקופתי של התוכנית כך שתתאים לצרכים וליעדים שהצבתם עבורכם.

כתובת: הרצל 73, רמת גן

פיזיקל – חדר כושר רמת גן

מכוני כושר טובים ברמת גן ( אילוסטרציה )

חדר הכושר המומלץ פיזיקל מציע גם הוא פתרונות רבים למטרות שהצבתם לעצמכם ומציע חוגים שונים המותאמים כל אחד למטרה שונה. המקום מציע 3 קטגוריות עיקריות כשכל אחת מהן מכילה מספר חוגים שונים שייקחו אתכם לשלב הבא. בין הקטגוריות השונות תוכלו למצוא: עיצוב וחיטוב שם תוכלו למצוא חוגים כמו פילאטיס מכשירים, קרב מגע, TRX ועוד, אירובי ושריפת שומנים שם תוכלו למצוא חוגים כמו זומבה, קיקבוקס, ספיניניג ואירובי ולבסוף אימונים לגוף ולנפש שם תוכלו למצוא חוגים כמו יוגה, פילאטיס, פלדנקרייז ועוד.
כמו בכל חדר כושר גם כאן ניתן להתקשר ולקבוע שיעור ניסיון למי שמעוניין להתנסות באחד החוגים המעולים שהמקום מציע.

כתובת: הרא”ה 2, רמת גן

גו אקטיב – אימוני כושר אישיים ברמת גן

חדרי הכושר הכי טובים ברמת גן והסביבה ( אילוסטרציה )

אם חיפשתם חדר כושר טוב המציע מגוון חוגים רחב יותר המתאים לאוכלוסיה מגוונת יותר גו אקטיב הוא המקום בו תמצאו את מה שאתם מחפשים. חדר הכושר מציע שלל פעילויות שונות לגילאים שונים החל מילדים ונוער ועד מבוגרים. כך לדוגמא תוכלו למצוא במקום בית ספר לשחייה לילדים, חדר כושר לילדים ואפילו בית ספר לאומנויות לחימה.
אם אתם מחפשים משהו עבורכם תוכלו למצוא שלל חוגים אשר יכניסו אתכם לכושר ואפילו חוגים הקשורים בתזונה שיעזרו לכם גם ללמוד איך להתאמן וגם איך לשמור על תזונה נכונה לאורך כל הדרך. מי שמעוניין יוכל להירשם לתוכנית אקטיב הכוללת 10 אימוני כושר אישיים עם מאמן כושר ו5 מפגשים אישיים עם דיאטנית קלינית.

כתובת: חיים לנדאו 7, רמת גן

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות