יום חמישי , מרץ 28 2024

אורתודנטים מומלצים בגבעתיים לשנת 2024

אורתודנטים מומלצים בגבעתיים. אילוסטרציה canva

חיוך יפה חייב להתחיל בשיניים ישרות, לכן כדי שנגיע לחיוך כמו שאנחנו רוצים אנחנו צריכים אורתודונט מומחה שיש לו את המכשור המתאים ושיוכל להגשים לנו את החלום. בדיוק בשביל זה יצאנו, בדקנו ומצאנו את האורתודונטים הטובים בגבעתיים, כדי שגם אתם תוכלו להגשים חלום ולחייך בפה מלא בשיניים ישרות.

ד”ר אשכול אריה – יישור שיניים בגבעתיים


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 

ד”ר אשכול אריה נמצא בתחום כבר שנים רבות ומקבל המלצות מכל כיוון. נותן טיפול באדיבות ובמקצועיות מהמרפאה החדישה שלו. טיפול שיניים שנשאר לתמיד ובנוסף ליווי מלא של ד”ר אשכול. איכות חומרים ומכשור גבוהה מאוד וניתן לראות עד כמה חשוב במרפאה לתת את הטיפול הטוב ביותר שאפשר.

כתובת: התע”ש 27, גבעתיים

ד”ר אולשנסקי סופיה – אורתודונטית בגבעתיים

 

מרפאה עם ניסיון של מעל ל- 30 שנה. ד”ר סופיה מומחית בכל תחומי הפה ובנוסף מסורה לעבודה וללקוחות. כאן תקבלו ליווי מקצועי לאורך כל התהליך מכל צוות המרפאה, שידאג לכם בכל בעיה שיש. מרפאה עם מכשור באיכות גבוהה ובניהול מקצועי.

כתובת: כצנלסון 148, גבעתיים

ד”ר עבדאללה עבד אל-קאדר – יישור שינים למבוגרים

 

במרפאת השיניים בהנהלת ד”ר עבד אל-קאדר עבדאללה תמצאו את המענה המושלם לכל בעיה בתחום רפואת השיניים. בניהול מקצועי ומכשירים חדישים ואיכותיים, במרפאה הזאת תוכלו להיות שקטים שהשיניים שלכם בידיים טובות.

כתובת:  הרצוג 25, גבעתיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עגלות קפה ברמת גן. צילום: ליאור שמחי

קפה בגינה – המיזם שיחזיר את הקהילתיות לרמת גן?

תפריט נגישות