יום שלישי , אפריל 16 2024

אוהבים חיות? – חמשת החנויות הכי טובות לבעלי חיים ברמת גן לשנת 2024

מחפשים חבר אמיתי ?! כדאי שתחפשו בעל חיים. ממש לא משנה אם זה כלב/חתול שיקבלו אתכם באהבה ובכשכוש זנב כשתגיעו הביתה, ולעולם לא יבקרו אתכם על התנהגותכם…  אם אתם יותר בעניין של שקט, גם דגים באקווריום  עושים את העבודה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ההחלטה להכניס חיית מחמד הביתה, נובעת  לעיתים  מלחץ ילדי המשפחה, אבל לא רק, יש המון אנשים שמאמצים חיית מחמד, בשל אהבתם לבעלי החיים, או כדרך להתמודדות עם הבדידות, שיהיה למי לדאוג ולאהוב.

ניתן לאמץ כלב/חתול בעמותות השונות, או לקבל פשוט מחברים, אך יש לזכור כי ברגע שהכנסתם את ה’דייר’ החדש לבית, יש לדאוג לכל צרכיו, פשוט כי הוא לא יכול לעשות זאת בעצמו. בדקנו עבורכם איפה הכי כדאי לעשות תספורת, לרכוש מזון, צעצועים ואפילו חטיפים באזור רמת גן.

חיות וחיוכים – מזון ציוד ומספרה לבעלי חיים ברמת גן 

מה מרגיש כלב שעושים לו תספורת?! בשאלה זו בדיוק פנינו ליוסי, הבעלים של ‘חיות וחיוכים’, חנות מזון ציוד ומספרה לבעלי חיים ברמת גן, בה מתמחים גם בתספורות לבעלי חיים.  מתברר שהכלב חושש לעיתים לעלות על הדרגש בו  מתבצעת התספורת, יש כאלה שפוחדים מהמים ויש כאלה שחוששים מהרעש, ויש כאלה שפשוט רגועים ונהנים.

חשוב לספר את הכלב, במיוחד אם יש לו נשירה שמותירה שיער בכל הבית, חשוב לעשות לו טיפול מונע לפרעושים, כך שבסוף ההליך הכלב יוצא כמו אחרי ‘טיפול עשרת אלפים’- חתיך ומתוק.

‘חיות וחיוכים’,  מזון ציוד ומספרה לבעלי חיים ברמת גן, ותיקה מאוד באזור, ופועלת כאן כבר כ-18 שנה, חמש מהן בבעלות הנוכחית. יש לה קהל לקוחות נאמנים, שרוכשים כאן גם מזון לבעלי חיים, תכשירים לטיפול כנגד פרעושים וקרציות ושאר טפילים. יש במלאי גם צעצועים נחמדים, שהכלב יעריך מאוד אם תקנו לו. ולמי שקשה להגיע- אל דאגה, יש כאן שירות משלוחים ממש עד פתח הבית.

חיות וחיוכים ברמת גן

לבד מציוד מזון ומספרה לבעלי חיים ברמת גן,  יש כאן גם פינות רביצה מפנקות, ביגוד לחורף, אבזור לכל סוגיו – משרשרת, קולר ועד חגורה. כל החידושים מגיעים לכאן, כולל חטיפים שעשויים בשר בקר בטעם כבש, ונראים כמו קבנוס. יוסי מעיד כי מארז החטיפים הוא המבוקש ביותר.

יוסי: “מה שמייחד אותנו זה היחס האישי – המשפחתי. אנחנו מאוד אוהבים בעלי חיים, הייתי כלבן בצבא וגם כיום אני מביא את שתי הכלבים שלי לעבודה. פו-כלב לברדור וליקה היא מגזע רועה גרמני מעורב. גם שני הילדים הקטנים שלנו לא חוששים כלל מהכלבים, וגם אשתי איילה שלפעמים עוזרת לי כאן בחנות. משהו מיוחד לנו – אנו גם מוכרים שק של קילו מזון לחיות, רק בעשרה שקלים, אותו רוכשים תושבי הסביבה עבור חתולי הרחוב”.

חיות וחיוכים ברמת גן

ישנם כל כך הרבה סוגי מזון – איך בוחרים מה מתאים לחיית המחמד שלנו?

“אצלנו בחנות מזון, ציוד ומספרה לבעלי חיים ברמת גן, אנו מתאימים לכל חיה את סוג המזון לפי הרגישויות שלו, לאחר שאנו שואלים את הבעלים. לדוגמה: יש חתולים עם בעיות שיניים שנדרש מזון מסוים. סוג המזון חשוב מאוד לחיית המחמד, הוא משפיע באופן ישיר על החיוניות שלו וגם על מראה הפרווה הבוהקת, לכן חשוב להאכיל אותו במזון איכותי. קורה שלקוח מבקש חברה מסוימת ואין לנו במלאי- נזמין עבורו במיוחד”.

לפרטים:
חיות וחיוכים, מזון ציוד ומספרה לבעלי חיים ברחוב חשמונאים 20 רמת גן
לקביעת תור: 1-800-293-294
שעות הפתיחה: 8:30-19:00

מירה מספרת בוטיק לחיות מחמד

אוהבים את חיית המחמד שלכם ?! רוצים שתמיד יהיו מטופחים עם ריח טוב? אם עניתם בחיוב, אתם פשוט חייבים להכיר את מירה הספרית, בעלת מספרת הבוטיק לחיות מחמד ברמת גן.

מירה מעניקה טיפול מסור, במספרת הבוטיק לחיות המחמד ברמת גן, להולכים על ארבע, הכולל בין השאר תספורת/ חפיפה והשוס- כמה טיפות בושם מרוכזות, ההופכות את הכלב /חתול לריחני שכיף לחבקו.

“אני חולה על העבודה שלי – הזמן עובר לי מהר ואני בעצם לא עובדת, אלא נהנית”, כך אומרת מירה תושבת רמת גן. היא חייכנית, נעימה ובעיקר סבלנית, ומספרת שהחליטה לאחר גיל 40 לעזוב את עבודתה הקודמת ולהתמקצע בנושא תספורות כלבים.

החיבור של מירה לבעלי חיים מתחיל בבית. יש לה שתי כלבות בשם מסה – שם ספרדי, וגירדה – כשם האגדה על נסיכת הקרח, שזוכות לקבל טיפוח וטיפוח, כמעט על בסיס יומיומי והן גם זוכות להגיע עמה למקום עבודתה.

מספרת כלבים ברמת גן

במספרת הכלבים  ברמת גן , הכל מרווח, הכל נקי ונוצץ, גם הרצפה… לדברי מירה, החלל נבנה כפתוח במכוון בכדי שהבעלים יוכל לצפות בתהליך. “זה גם מייחד את המקום, בתנאי שזה אינו מפריע לכלב ולי בתהליך”, אומרת מירה. לבד מאמבטיה רחבה, יש גם פינת יבוש עם פן! וגם בגדי חורף צבעוניים להשלמת המראה.

 איך זה עובד במספרת הבוטיק לחיות המחמד ברמת גן?

“זה מאוד אינדיבידואלי ומשתנה לפי הגזע של הכלב. בגדול אני פועלת לפי הנחיות הבעלים. יש כאלה שסומכים עלי,  ויש כאלה שרוצים שאספר את הכלב בצורה מסוימת. כשמגיע אלי ‘לקוח’ חדש, אני מלטפת אותו, נותנת לו חטיף וגם להריח אותי, כך הם מרגישים יותר בנוח. יש לי לקוחות שאומרים שאני היחידה שהם משאירים לי את הכלב. רוב הכלבים מפחדים לעמוד על השולחן ומתנגדים אבל אני מצליחה לייצב אותם ובאמצע הם כבר נותנים לי נשיקה ומקבלים בסיום חטיף כדי שישמחו להגיע בפעם הבאה…”.

מספרת כלבים ברמת גן

באיזו תדירות מגיעים אליך?

“לכלבים יש נשירה חוץ מלכמה גזעים, שיש להם שיער כמו שלנו, כדוגמת השיצו, מלטז ופודל, שהם כלבים אנטי אלרגנים. לכל כלב הטיפול שלו, יש כאלה שלא צריך לספר בכלל, כמו רועה גרמני, רק מקלחת והברשה. אני ממליצה להבריש אותם גם בבית, במשך כחמש דקות. בדרך כלל מגיעים אלי כל חודש, אבל יש כאלה שכל חודשים שלושה. יש בעלי חיים שהפרווה גדלה באיטיות אז פעם בשנה.

יש כלבים שזקוקים לתספורת באמצעות מספרים ויש כלב שצריך עם מכונה. לגבי טפילים ופרעושים- מתברר שאלו פיתחו סוג של חסינות ולכן אני ממליצה לבקש מהווטרינר, שייתן מרשם לכדור נגד פרעושים, שיעילותו בין ארבעה לחמישה חודשים, או לשים קולר נגד פרעושים”.

לפרטים:
מירה מספרת בוטיק לחיות מחמד ברמת גן https://pet-salon.co.il/

רחוב הרא”ה 118 רמת גן

052-4740420

‘פנדה – כל מה שחיות צריכות’

‘פנדה-כל מה שחיות צריכות’ הינה רשת קטנה ומשפחתית המלווה את לקוחותיה בשירות אישי ומקצועי. אצלנו תמצאו את המוצרים הטובים ביותר בארץ ובעולם ובמחירים מעולים. החנות פועלת החל מחודש יוני 2007 עם השנים התרחבנו במגוון ואיכות המוצרים, וכחלק מתהליך זה השקנו את מועדון חברים, שמטרתו להביא ללקוחותינו מוצרים מצוינים במחירים חסרי תקדים, גם באמצעות הזמנות ברשת.

לפרטים:
רחוב הרצל 66 רמת גן

זולו – הרשת האורבנית לחיות משפחה

ב”זולו” שמים את מלוא תשומת הלב על בני משפחתכם הפרוותיים וצרכיהם, כל אחד ואופיו ודרישותיו מהקשוח ועד למפונק, בדגש על איכות המוצרים, אספקה מהירה, וכמובן יחס חם ואישי 🙂 ישנה  אפשרות לרכישה מקוונת, וגם בסניפים – לרשת זולו יש עשרה סניפים באזור גוש דן, גם ברמת גן. בכל אחד מהסניפים, יש צוות מקצועי ומיומן ואהבה רבה לחיות מחמד, למתן סיוע אישי וייעוץ לכל לקוח, במעמד ביצוע הרכישה וגם לאחריה. נשמח לענות על שאלה וכל נושא בו נתקלתם באתר.

לפרטים:
נגבה 41, רמת גן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות