יום שישי , אפריל 19 2024

אומרים תודה – המחווה של עיריית גבעתיים למורי העיר

אומרים תודה למורים של גבעתיים

השבוע צוין בכל רחבי הארץ יום המורה 2018 במהלכו מוקירים ומודים לצוותי החינוך על עשייתם החינוכית ערכית לאורך כל השנה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


עיריית גבעתיים בשיתוף מנהל החינוך הנוער והצעירים העניקו השנה לכל בתי הספר ולצוותי החינוך בהם מכשיר מיקרוגל ומצנם לטובת שימוש בחדרי המורים. בנוסף לכך קיבלו כל צוותי החינוך בגני הילדים כולל הגננות, הסייעות והסייעות הרפואיות עציץ ובו ברכה מטעם עיריית גבעתיים ומנהל החינוך.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעתיים – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן


כמו כן לא שכחו בעירייה את כל השומרים בכל מוסדות החינוך בהם גני הילדים ובתי הספר והעניקו גם להם עציץ עם ברכה להוקרתם פעילותם לאורך כל השנה.

בנוסף לכל אלה בכל בתי הספר התקיימה התארגנות של ועדי ההורים שביצעו פעילויות מיוחדות שכללו: הרצאות של הורים מתנדבים, הכנת תשורות לכל המחנכים והמורים, הכנת ארוחות בוקר לצוותי החינוך ועוד.


יעניין אותך גם –

גבעתיים “רואה עולם”
מאמאנט גולד – הגמלאים עם הכדור


ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ציין לכבוד יום המורה כי: “זהו יום שחייב להתחיל במילה אחת שמגיעה מכולנו למורי כל בתי הספר בעיר, לאותם אנשים חדורי שליחות ואידיאולוגיה, העוסקים בחשוב מכל.

מילה אחת ויחידה: תודה! . בעולם שפחות ופחות מכבד את מקצוע ההוראה, במציאות של רדיפה אחר כסף ופרסום, רשתות חברתיות, צפיפות בכיתות וילדים שזקוקים יותר מתמיד לתשומת לב ויחס אישי, המנהיגים האמתיים שלנו, האמיצים והערכיים מביננו, אלו אנשי החינוך. למען עתידנו במדינה, הוראה הוא המקצוע שחייב לדעתי להיות המבוקש והמתוגמל ביותר, אך עד שזה יקרה, נותר לנו להעריך ולהודות לאלו שנמצאים שם כעת, הם שם והם מחנכים את הילדים ושומרים על החברה הישראלית ועל דור העתיד שלנו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות