יום שני , נובמבר 19 2018
ראשי / לקוחות מהאינסטגרם: נשות העיר ערכו כנס עסקים במרכז פסגה

לקוחות מהאינסטגרם: נשות העיר ערכו כנס עסקים במרכז פסגה

כנס "עסקים, נשים, חדשנות" שהתקיים בסוף השבוע במרכז פסגה. אדוה פולק, מחזיקת התיק לשיוויון מגדרי, קראה להן להמשיך ולחלום

כנס עסקים לנשות העיר, צילום: באדיבות דוברות העירייה
כנס עסקים לנשות העיר, צילום: באדיבות דוברות העירייה

בסוף השבוע האחרון התקיים ב-HUB החינוכי במרכז פסגה כנס "עסקים, נשים, חדשנות", אירוע משותף של המחלקה לקידום נשים ושוויון מגדרי בעיריית רמת-גן, מינהל בורסה וקידום עסקים ומעוף.

אמנון בוץ, סמנכ"ל העירייה, העביר הרצאה בנושא מרכז היזמות העירוני net. Work ומשודר"ג – תו איכות ראש העיר לעסקים, המהווים חלק מפעילות העירייה להנגשת האמצעים לטובת קידום יזמות נשית. במהלך האירוע הוענקו למשתתפות כלים אפקטיביים למינוף העסק. בין הסוגיות שהועלו: פייסבוק ואינסטגרם ככלי לשיווק העסק, נטוורקינג ויחסי ציבור לעסק קטן, מתן מידע על שירותי מעוף והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים.

הנשים קיבלו כלים להצלחה, צילום: באדיבות דוברות העירייה
הנשים קיבלו כלים להצלחה, צילום: באדיבות דוברות העירייה

הכנס התקיים במעמד ראש העיר, ישראל זינגר שהודה לנשים על תרומתן הרבה להתפתחות ולקידום העיר ואיחל לפגוש אותן בצמתי עשייה נוספים. באירוע נכחה גם אדוה פולק, המשנה לראש העיר, ומחזיקת התיק לשוויון מגדרי, שפירטה אודות העשייה העירונית לטובת הנשים בכלל ונשות העסקים בפרט, וברכה את המשתתפות: "אני קוראת לנשות העסקים בעיר – עסקים קטנים כגדולים – להעז, לחלום ולהגשים ובמקביל להצטרף לעשייה הציבורית בעיר. חשוב שקולנו ישמע ומעשינו יראו״.

בשנה החולפת שמה עיריית רמת-גן דגש רב על קידום נשים תושבות העיר בעלות עסקים קטנים ובינוניים זאת מתוך תפיסת עולם הרואה במתן הזדמנות תעסוקתית שוויונית ערך עליון. ד"ר עמליה חרוש, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי, סיכמה את האירוע כמוצלח: "התגובות החמות מצד המשתתפות המחישו את הצורך במפגשים מסוג הזה, כפי שנוהגת המחלקה לקידום נשים לקיים, למען ימקסמו נשות רמת-גן את עסקיהן בעיר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניר אפללו, מנכ

אחד מנשיאי כנס הנדל"ן של המדינה: ניר אפללו – תושב רמת גן

כבוד לעיר רמת גן, תושב העיר, ניר אפללו, מנכ"ל ובעלים של חברת אפללו ניהול ופיקוח …