יום שישי , מרץ 29 2024

דוידי יוצא נגד הבחירה בביטון כמועמד. ביטון: “תנועת הליכוד אמרה את דברה”

יושב ראש סניף הליכוד ברמת גן קרא במכתב ליושב ראש ועדת ההיגוי העליונה בליכוד לשקול מחדש את הבחירה בתת אלוף במילואים אילן ביטון כמועמד המפלגה לראשות העירייה

אילן ביטון רמת גן

במכתב חריף ששלח יושב ראש מועצת סניף הליכוד ברמת גן, יאיר דוידי, לחיים ביבס, יושב ראש ועדת ההיגוי העליונה בליכוד, הוא מוחה על הבחירה בתת אלוף במילואים אילן ביטון כמועמד הליכוד לראשות העירייה וקורא לו לשקול את החלטתו שוב. “הנני מוחה ונזעק על ההחלטה (אשר התקבלה ללא התייעצות עם מועצת הסניף ואיתי כיו”ר מועצת הסניף) לבחור את תא”ל ביטון כמועמד הליכוד לראשות העיר רמת גן”.

ביבס מבשר לביטון על בחירתו, צילום: באדיבות מטה הבחירות של הליכוד
ביבס מבשר לביטון על בחירתו, צילום: באדיבות מטה הבחירות של הליכוד

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


דוידי מפנה אצבע מאשימה למי שהיה סגן ראש העירייה עד שפוטר לאחרונה, משה רווח, אשר עומד לדבריו מאחורי המהלך. “אינני מבין מדוע הינכם נותנים יד להליכת הליכוד ברמת גן שבי אחר גחמותיו של משה רווח, אשר בגלל סכסוכים ואינטרסים אישיים לחלוטין הוליך אתכם באף להתמודדות מול ראש עירייה מכהן, אשר עזר ותמך רבות בליכוד ברמת-גן והעניק יחס חם ומיוחד לאנשי ליכוד”.

יאיר דוידי, צילום: פרטי
יאיר דוידי, צילום: פרטי

ואם זה לא היה ברור, דוידי מודיע לביבס שאין בכוונתו לתמוך במועמד המפלגה. “איך אפשר לבקש ממני ומאנשיי לתמוך במועמד אשר אינני מכיר ולא יודע מה האג׳נדה הפוליטית שלו, ואשר, ממה שהספקתי להתרשם, אינו נהיר כלל בעבודת ובתפקיד ראש עיר ובמטלות העירייה. כמו כן, הנני עובד בתאגיד עירוני ותמיכה במועמד אשר קורא תיגר תחת ראש העירייה המכהן, פירושו סיכון מוחשי של מקום עבודתי. לכן אני משוכנע שאין אתם מעלים על דעתכם שאוכל לתמוך במהלך שכזה. כידוע לכל, הובלתי בגאון את החיבור בין הליכוד לבין ראש העירייה אך שגעון הגדלות של חלק מחברי המועצה של הליכוד בעיריה שקיבלו ממנו כל שביקשו וחתרו כל הקדנציה תחתיו הרס לליכוד רבות. הנני קורא לכם לשקול שוב החלטה זו”.

מטעם מטה תא”ל (מיל’) אילן ביטון נמסר בתגובה: “תנועת הליכוד ברמת גן אמרה את דברה לאחר הליך מסודר, מקצועי ודמוקרטי. התנועה העניקה למשה רווח ושמוליק לרמן את המנדט, להמשיך ולהוביל אותה להישגים ראויים וחשובים לטובת העיר רמת גן ולמען תושביה. במקום לעסוק במכתבים מיותרים, מן הראוי, בשעה זו, להתלכד סביב מחנה הליכוד לקראת הבחירות לראשות העיר ולמועצת עירייה שיערכו בעוד חודשים ספורים ולעצור את הקיפאון המנהיגותי שאפיין את הקדנציה האחרונה של ראש העיר.  מועמד הליכוד, תא”ל (מיל’) אילן ביטון, הינו אדם עתיר זכויות, ניסיון ניהולי ויכולות מוכחות, להנהיג את העיר רמת גן. העיר ותושביה זקוקים למנהיגות חזקה, שתיצור שינוי משמעותי. החיבור בין סיעת הליכוד בראשות משה רווח עם תא”ל (מיל’) לאילן ביטון, הוא הדבר הכי נכון לרמת גן ולעתידה”.

מעיריית רמת גן בחרו שלא להגיב. תגובת משה רווח תובא כשתתקבל.

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות