יום שישי , מרץ 29 2024

אירוע חריג ברחוב הרא”ה: נפל עם ספה מהמרפסת על חברו

היום אחר הצהריים התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על שני פצועים מנפילת ספה. אבנר בן דוד, חובש הארגון, מביא את פרטי המקרה

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

למוקד 1221 של איחוד הצלה התקבלה קריאה על ספה שנפלה ממרפסת ברחוב הרא”ה ברמת גן. אבנר בן דוד, חובש הארגון, מספר: “זה היה בערך בשעה 16:25. התקבלה קריאה ברחוב הרא”ה ברמת גן על 2 פצועים קשה. אני הייתי על הרחוב, עם האופנוע של איחוד הצלה. יצאתי מייד לכתובת. כשהגעתי ראיתי שהגיע חובש אחד לפניי, אחד הפצועים היה פצוע קל”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מה קרה שם? 

“מה שראינו זו ספה שהייתה צמודה על עץ, נשענת על עץ עם סטייה, בזווית של 45 מעלות. מתחתיה ישב בחור, כבן 40, ממוצא רוסי שהיה בהכרה מלאה. הוא דיבר איתנו. הוא אמר שהוא נפל מהגובה, מהקומה הראשונה. כשהרמנו את העינים ראינו… מכיר את הדירות עם סלון גדול שפתוח? הבנו שהוא נפל עם הספה למטה”.

החובש היה על הרחוב בשעת הקריאה, צילום: דוברות איחוד הצלה
החובש היה על הרחוב בשעת הקריאה, צילום: דוברות איחוד הצלה

והפצוע השני גם נפל?

“עם הפצוע קל דיברנו פחות, הוא עמד, נראה המום מהסיטואציה. אם הבנתי נכון הם ניסו למסור את הספה אחד לשני. זה שניסה למסור לו, בגלל שהוא לא הגיע, הוציא חלק מהגוף החוצה ונשאב עם הספה למטה. השני? נפלו עליו. קיבל שריטות קלות. הפצוע שנפל מהקומה הראשונה נפל על הרצפה, הוא סבל חבלות בגפיים התחתונות, הרגל דיממה וחבשנו אותו עם תחבושת אישית. שניהם היו בהכרה כל הזמן ופונו בניידת טיפול נמרץ”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות