יום שישי , מרץ 29 2024

“אל תסגרו את נגריית הקשישים”

פעילים חברתיים מביעים חשש לקיומה של נגריה שבה קשישים מרמת גן מכינים ריהוט לגני ילדים: "לקחת פרויקט חברתי כל כך חשוב ולסגור אותו - זה להיות חסר לב"

כרמל שאמה בנגריה
כרמל שאמה בנגריה

האם הנגריה בצומת מסובים שבה קשישים מרמת גן מכינים ריהוט לגני ילדים תיסגר? כך עולה מידיעה שהגיעה למערכת “רמת גן ניוז”, ולפיה הקשישים קיבלו הודעה שהמקום ייסגר מכיוון שהוא לא בטיחותי. “אל תסגרו את נגריית הקשישים”, אומרים גורמים בקרבתם ומבקשים מראש העירייה לשקול שוב את הנושא.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


רק לפני כמה שבועות הצטלם ראש העירייה, כרמל שאמה הכהן, עם הקשישים הנחמדים, ואפילו התגאה בפועלם. זו הסיבה שחלקם קיבלו בתדהמה את ההודעה.

“זה לא הגיוני ולא מוסרי לסגור את המקום הזה”, אומר גורם במערכת הפוליטית. “לקחת פרויקט חברתי כל כך חשוב ולסגור אותו – זה להיות חסר לב”.

יו”ר ועדת ביקורת, אביהוא בן משה, הגיב בזעזוע למשמע הידיעה: “עיריית רמת גן פעלה באגרסיביות ובבריונות בסגירת הנגריה שעובדיה תרמו ותורמים רבות לגני הילדים ובתי הספר. צר לי שמי שרץ להצטלם עם אותם הנגרים לפני מספר חודשים, הוא זה שהחליט היום לפטר אותם. יתכבד כרמל שאמה לקצץ בטיסות לחו״ל, מינויו עוזרים ויועצים לעייפה, ובהוצאות הפזרניות שהשריש בעירייה עם כניסתו לתפקיד”.

יו”ר האופוזיציה, חגי אשר, אמר כי “מדובר בעוד כישלון מבית מדרשו של ראש העיר שהורס כל חלקה טובה בעיר, בכוונת ראש העיר לסגור את הנגרייה בצומת מסובים אשר משמשת בית חם עבור ניצולי השואה שעושים ימים כלילות את מלכתם נאמנה עבור תלמידי וילדי רמת גן. באיזה חיסכון מדובר פה בדיוק? אפעל לביטול הסגירה במועצת העיר. כרמל, אתה הורס את העיר”.

היועץ הטרי של ראש העירייה, בני גטר, הודיע כי יפעל גם הוא בנושא.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות