יום שלישי , אפריל 16 2024

“לא יהיה טוב”: הקשישים בשכונת חרוזים מוטרדים מהזזת המועדון

האזרחים הוותיקים בשכונת חרוזים מאוכזבים אחרי שקיבלו בשבוע שעבר (שוב) הודעה על שינוי מיקום. העירייה: "המועדון החדש ישפר משמעותית את חוויתם"

הקשישים בשכונת חרוזים מוטרדים משינוי מיקום המועדון, צילום אילוסטרציה
צילום קנבה

תלונות של אזרחים ותיקים בשכונת חרוזים בעקבות הודעה שקיבלו על שינוי מיקום מועדון הקשישים בשכונתם. עזר חיות, קשיש שעובד במקום, ומשתתף בפעילויות, מספר: “אני 18 שנה פה. ההרגשה לא כך כל טובה. לבוא להוציא מישהו מהמקום שלו, אחרי 18 שנה מאז שנפתח המועדון, מה שלא יהיה, לא יהיה טוב”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מדוע שינוי המיקום מסעיר אתכם?

“התרגלנו כבר למקום הזה. הוא מצויין בשבילנו מבחינת מקום, שטח. יש פה חצר קטנה בה יכולים הגמלאים לשבת על הספסלים. אבל אם מחליטים, מחליטים, מה לעשות. רוב החברים פה לא מבסוטים, התחושה לא טובה”.

מתי אתם צריכים לצאת משם?

“אנחנו יוצאים בראשון לאוגוסט לחופש בכל שנה. הבטיחו לנו שנחזור בראשון לספטמבר, למקום החדש שאמור להיות מוכן”.

אדם קניגסברגר, צילום: יח"צ
אדם קניגסברגר, צילום: יח”צ

“90 מטר בלי שירותים”

ליו”ר האופוזיציה במועצת העיר, אדם קניגסברגר, חשוב להתעכב על השתלשלות האירועים. “לפני שבועיים הודיעו לקשישים במועדון בשכונת חרוזים שסוגרים את המועדון ובמקומו יכניסו שם גן ילדים. הם פנו אלי ואני העליתי מיד פוסט בפייסבוק. הודיעו להם אחרי 3 ימים, מנהלת המועדון, שביטלו את ההחלטה לסגור את המועדון. פתאום כינסה אותם אביבית מאור נמרודי, יו”ר ועדת תכנון ובניה, והודיעה להם שמעבירים אותם לחנות ברחוב ביאליק 164”.

העירייה מבטיחה נגישות אופטימלית לנכים במבנה החדש, צילום אילוסטרציה
העירייה מבטיחה נגישות אופטימלית לנכים במבנה החדש, צילום אילוסטרציה

העירייה טוענת שהנגישות של המועדון החדש תהיה אופטימלית לנכים

“זו חנות, עם חזית לרחוב. יש ויטרינה, אין חלונות. קודם היה להם מועדון גדול, 140 מטר, עם חצר וספסל. עכשיו מעבירים אותם למקום ללא חלונות, העיקר שיהיה להם כוך, שיוכלו להיות בו. 90 מטר, ובלי שירותים. עכשיו יש להם שניים, אחד לנשים ואחד לגברים, כי זה אנשים מבוגרים. המקום לא מתאים, כך הם מתנהגים”.

תגובת עיריית רמת גן: “המועדון החדש שיוקם ישפר משמעותית את חוויתם של המבקרים במקום, שייהנו ממבנה חדש ומודרני, עם נגישות אופטימלית לנכים, אשר נמצא במרחק של כ-200 מטרים בלבד מהמבנה הישן. המבנה יוכשר ויותאם באופן מיטבי לצרכי מבקרי המועדון, לרבות חלונות וחדרי שירותים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות