יום חמישי , אפריל 25 2024

ריח של צבע ברחבי גבעתיים: ההכנות לשנת הלימודים בעיצומן

שיפוצי קיץ בגבעתיים
בית ספר גורדון

השבוע הסתיימו עבודות חידוש וצביעת החזיתות של מבני בית הספר גורדון בגבעתיים על ידי האמן הלל לזרוב זאת במסגרת שדרוג וחידוש כלל מוסדות החינוך בעיר לפני ארבע שנים החלה העירייה ליישם תכנית שיפוצים והתאמת מבנים רב שנתית, שבמסגרתה מתוכננים שיפוצי קיץ נרחבים כל שנה. השנה תקצבה עיריית גבעתיים את העבודות השיפוץ בכלל גני הילדים ובתי הספר בסכום העולה על 10.5 מיליון שקל  בנוסף לכך נבנה אגף חדש בבית ספר בורוכוב בעלות העומדת על 13.3 מיליון שקל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


במסגרת התכנית לקיץ, ניתנו דגשים על נושאים בטיחותיים ו/או תברואתיים, נראות מוסדות החינוך והשבחתם, התאמת המבנים לתוכנית הפדגוגית של בית הספר, הנגשת כלל בתי הספר בעיר, התקנת הצללות היכן שנמצא הצורך ועוד. שדרוג חזיתות מוסדות החינוך נעשה על ידי עיריית גבעתיים בשיתוף מנהל החינוך, הנוער והצעירים עם צוותי בתי הספר והגנים על פי אופי המוסד החינוכי אותו צובעים כחלק  מתהליך מואץ לשדרוג עיצוב מוסדות החינוך.  את הציורים מבצעים האמנים הלל לזרוב, אבי בלשטיין ורמי קרבון.

יעניין אותך גם

הסכסוך המשפחתי יצא משליטה: הצית את רכבה של בת דודתו

פרסום ראשון: “פגמים חמורים בעבודת המשטרה שמובילים לפגיעה חריפה בצדק”

ריח של צבע ברחובות גבעתיים, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים
ריח של צבע ברחובות גבעתיים, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

העבודות עדיין נמשכות

השנה, עד סוף חג הסוכות, יצבעו ויעוצבו מחדש גם חזיתות בתי הספר אורט, שמעוני, כצנלסון ובן גוריון. בנוסף מגרשי ואולמות הספורט יטופלו באופן יסודי ומשטחי אולמות הספורט יחודשו ב-7 בתי ספר, חדרי המורים יחודשו וישופצו ויפותחו שתי חצרות לימודיות חדשות בבתי הספר גורדון ובורוכוב . גם כלל גני הילדים בעיר מטופלים במהלך הקיץ, זאת במטרה להגיע לכיסוי מלא של צביעת חוץ ופנים על ידי אמן, חידוש וריהוט מחדש של הגנים והחצרות בכל העיר.

שדרוג גני הילדים כולל : 16 גנים צביעת חוץ 28 צביעת פנים וב-14 גני ילדים מותקן דשא סינטטי, בכל גני הילדים מוחלף החול בחצרות, ב-15 גני ילדים מותקנים גגונים, ב- 12 גנים מקימים תשתיות לגינות לימודיות. בנוסף לכך מותקנים 600 מטר של לוחות לוקבונד מצוירים באלמנטים של אסתטיקה ונוי, אשר יחליפו משטחי יוטה מיושנים בחזיתות גני ילדים וכמובן שיבוצעו תיקוני צבע בכל גני הילדים. לקראת תחילת השנה ישתלו בכל גני הילדים בעיר 100 שתילים חדשים ובנוסף ישתלו גם עצי פר היכן שניתן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות