יום שישי , מרץ 29 2024

15 דקות של קהילה: כשעידן פגש את ישראל

אחיו של עידן לוי, ילד על הספקטרום, רצה לשמח אותו וביקש בהודעה פרטית בפייסבוק מראש העירייה לצלם עבורו סרטון לבר המצווה. ואז זה קרה

כשעידן פגש את ישראל, צילום: פרטי
כשעידן פגש את ישראל, צילום: פרטי


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אורית לוי, אמא של עידן, מספרת: “עידן הוא ילד עם צרכים מיוחדים. הוא מוגדר כמתמודד עם p.d.d, על הרצף. בנובמבר הוא חוגג בר מצווה. הוא מאוד אוהב את זינגר ורואה אותו בהרבה מקומות. גם מביקוריו בבית ספר ניצנים, וגם מתנועת הנוער כנפיים של קרמבו”.

איך נולד המפגש?

“הבן השני שלי פנה לזינגר בבקשה לשלוח לו ברכה לבר מצווה שהוא יחגוג עוד כמה חודשים. ואז, ממש תוך 10 דקות, חזרו אליו וכתבו לו שהם מאוד ישמחו אם הם יבואו ללשכה. אני יודעת שאנחנו לפני בחירות, אבל בסך הכל רצינו שישלחו לנו ברכה מוקלטת, זה הכל, זינגר רצה לברך אותו באופן אישי”.

כך נולד המפגש, צילום מסך
כך נולד המפגש, צילום מסך

איזה רגע זכור לך במיוחד?

“הגענו עם עידן שהיה מאוד מאוד מרוגש, רץ אליו, חיבק אותו. זינגר אומר שהוא זכר אותו, הביא לו מתנה קטנה, אמר לו: ‘בוא תשב בכסא שלי, אני אברך אותך’, זה היה מאוד מאוד מרגש,  הוא ילד שמקרין שמחה וכיף כזה והיה לכולם ממש כיף”.

על מה הם שוחחו בפגישה ביניהם?

“עידן סיפר לו על הבית ספר והחוגים שהוא הולך אליהם וראש העירייה היה מאוד קשוב. הקדיש לנו רבע שעה, בלשכתו.גם הבן הגדול שלי היה במשלחת סין וזינגר זכר גם אותו”.

גם אנחנו מצטרפים לברכות ולאיחולים, צילום פרטי
גם אנחנו מצטרפים לברכות ולאיחולים, צילום פרטי

איך מתקדמות ההכנות לבר המצווה?

“הבר מצווה בנובמבר ואנחנו  מתכננים לנסוע לכותל, עידן ביקש. הוא יושב לומד את הפרשה לבד. אין לו הרבה פסוקים אז האחים שלו מלמדים אותו. לדעתי הוא ישיר יותר יפה משניהם ביחד. הוא מאוד הפתיע אותנו, יש לו קול ממש יפה. שר את זה בקצב שצריכים לשיר. הוא ישיר איך שהוא, וזה מאוד מרגש אותו המעמד הזה של הבר מצווה”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות