יום שישי , מרץ 29 2024

רוץ משה, רוץ: תוצאות סקר הבחירות הראשון של גבעתיים

משה דץ, צילום: יח"צ
משה דץ, צילום: יח"צ

אם להודות על האמת, קשה לנחש כיצד יתפתח העיסוק באפשרות מועמדותו של משה דץ לראשות עיריית גבעתיים במערכת הבחירות המתקרבת. אחרי שרמז בכתבה ששודרה בתוכניתו של גיא פינס כי האופציה נמצאת על השולחן, אחרי שלא פסל את האפשרות שירוץ בשיחה עם כתבתנו ולאור מערכת הבחירות המנומנמת עד כה בגבעתיים, החלטנו, מערכת רמת גן גבעתיים ניוז, להרים את הכפפה ולנסות להריח את מצבו בשטח.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בסקר שפירסמנו בסוף השבוע שאלנו: מי יהיה ראש העיר הבא של גבעתיים? ולגולשים התאפשרה הבחירה בין ראש העירייה המכהן, רן קוניק, לזמר תושב העיר, משה דץ.

רן קוניק, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים
רן קוניק, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

289 גולשים השתתפו בסקר. נתוני ההצבעה מבשרים על ניצחון מובהק של קוניק אבל גם מהווים נקודת פתיחה לא רעה לדץ. תוצאות הסקר: 82.7 אחוז תמכו ברן קוניק, 17.3 אחוז תמכו במשה דץ.

משה דץ נשמע נרגש מה מהתוצאות: “יפה. זה יפה מאוד כי עוד לא הכרזתי. אני מתאר לעצמי שאם אכריז זה יעלה. עוד לא אמרתי כלום. יאללה, תשלחי לי לינק של זה, שאני אוכל לנצור את זה”.

מרן קוניק נמסר בתגובה: “אני מאחל הצלחה לכל מי שיבחר להתמודד”.

על פי הנחיות ועדת הבחירות המרכזית – הסקר ביוזמת אתר רמת גן גבעתיים NEWS, הוא אינו מדגם מייצג ולא נעשה על ידי חברת סקרים. הסקר לא התבסס על שיטות סטטיסטיות מוכרות אלא הצבעה אינטרנטית. ולא ניתן להסיק ממנו מסקנות לגבי דפוסי הצבעה או עמדות של הציבור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות