יום חמישי , אפריל 18 2024

בקרוב – 5 גנים חדשים יוקמו בשכונת חרוזים

בשבוע האחרון, לאחר הליך ארוך ומורכב, יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה, עו"ד אביבית מאור נמרודי, אישרה ברשות רישוי את הבקשה להיתר הקמת אשכול גני הילדים בשכונת חרוזים.

הדמיה של אשכול הגנים החדש בשכונת חרוזים
הדמיה של אשכול הגנים החדש בשכונת חרוזים

האשכול יכיל חמש כיתות גן תחומות המתאפיינות בתכנון אדריכלי ייחודי, תוך שימור חלק ניכר מעצי המתחם ושילובם בחצרות הגנים שיפנו זו לזו. את המתחם סוגר מצדו המערבי הסמוך לאיילון מבנה בן שתי קומות, שיכיל ספריה חדישה, חדרי חוגים וחלל רב תכליתי לצרכי תושבי השכונה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל –
הירשמו כאן


על תכנון המתחם אחראי משרד האדריכלים ליוואי דבוריינסקי, המתמחה בבניית מבני ציבור חדשניים ובעלי עירוב שימושים באזור גוש-דן והמרכז. היתר הבנייה צפוי להינתן בעוד כשבוע והבניה תחל בתחילת שנת 2019.

בניית אשכול הגנים תתאפשר בעקבות קבלת האישור להטמנת קו המתח בשכונת חרוזים. הן אכלוס אשכול הגנים והן הטמנת קו המתח צפויים להסתיים עד לחודש ספטמבר 2020.

הדמיה של אשכול הגנים החדש בשכונת חרוזים
הדמיה של אשכול הגנים החדש בשכונת חרוזים

יעניין אותך גם 
רמת גן – בונים באחריות
יזמים בני 13: התלמידים יקבלו החלטות לשיפור פני העיר

כזכור, במהלך שלוש השנים האחרונות, הובילה אביבית מאור נמרודי, סגנית ראש העיר ויו”ר ועדת משנה לתכנון ובניה, בתמיכת ראש העיר רמת-גן, את המהלך להטמנת קו המתח, שהוביל לסגירה של גני ילדים באזור. זאת תוך שיתוף פעולה מלא מצד תושבי חרוזים ולאחר מאבק ארוך ועיקש מול גופים רבים, בהם חברת החשמל, נתיבי אילון והמשרד לאיכות הסביבה.

עם קבלת האישור להטמנת קו המתח וההיתר לבניית אשכול הגנים החדש, יתאפשר לעיריית רמת-גן להשמיש את השטח החום המצוי תחת קו המתח, לייעל את עתודת הקרקע, לשפר את איכות חייהם של התושבים ולספק מענה מקיף לצרכיהם.

ראש עיריית רמת-גן: “אחרי כל כך הרבה מאמצים ומשאבים שהושקעו, אני נרגש לראות שהחזון קורם עור וגידים. אני גאה להוביל את המהלך החשוב וההיסטורי, שיביא לשימוש מיטבי של השטח הציבורי והכי חשוב – ישפר את איכות חייהם של תושבי שכונת חרוזים”.

סגנית ראש העיר ויו”ר ועדת משנה לתכנון ובניה, עו”ד אביבית מאור נמרודי: “אחרי שנים בהם הסרתי כל מכשול אפשרי, הצלחתי להוביל יחד עם ראש העיר את הפרויקט המשולב החשוב הזה לרווחת התושבים, לטובת שיפור איכות חייהם ודאגה לצרכיהם הקהילתיים. אני רוצה להודות לתושבי השכונה שפעלו לצידי ולראש עיריית רמת-גן, שגייס את כלל המשאבים למאבק חשוב זה ולמהלך ההיסטורי שיישא פרי לעוד שנים רבות”


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. אלכסנדרה גונדרסון | צילום: באדיבות משטרת ישראל

המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור בת 38 מרמת גן

תפריט נגישות