יום שלישי , אפריל 30 2024

חריש עמוק: קבוצות הכדורסל בגבעתיים בידיים טובות

אופנת נשים באור יהודה

הפועל גבעתיים מקיימת קבוצות ליגה מכיתה ה’ עד יב’, בנוסף לבית הספר בכדורסל בעיר שפועל מכיתה א’ עד ח’. כל הקבוצות מתפקדות תחת העמותה לקידום הספורט, אותה מנהל שחקן העבר עמוס פרישמן. עד לפני כ-4 שנים הקבוצות היו עדיין תחת ידיים פרטיות, אולם ראש העיר, רן קוניק, החליט לבצע מהפכה עם היבחרו, ואיחד את ענפי הספורט תחת קורת גג אחת.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ההחלטה הזו נשאה פרי. תקציבים רוכזו, נוצר שיתוף פעולה מוצלח בין הקבוצות השונות כשלכל ענף אחראי משלו. העירייה מתקצבת את העמותות באופן שוטף ואחראית על פעילותן השוטפת.

העמותה לספורט בגבעתיים
העמותה לספורט בגבעתיים

“חזרתי למחלקת הנוער לפני 3.5 שנים, יליד העיר, גדלתי, שיחקתי ואימנתי פה את כל הגילאים של מחלקת הנוער לאורך 20 שנה, העירייה הודה יואב חריש.

קבוצת הנוער של הפועל גבעתיים משחקת כיום בליגה השנייה, זאת אחרי שאיגוד הכדורסל החליט על רפורמות להקטנת הליגה מתוך מטרה לקיים ליגה עילית של 16 קבוצות נבחרות. “יש כאן חבר’ה מוכשרים, חלקם מתאמנים עם הבוגרים. קבוצת הנוער שואפת לעלות לליגת העל”, הוסיף חריש.

העמותה לספורט בגבעתיים
העמותה לספורט בגבעתיים

איתי לרר בן ה-19, שחקנה של הפועל ר”ג גבעתיים מהליגה הלאומית, הינו תוצר מחלקת הנוער בגבעתיים. לרר היה שותף בכיר לניצחון הליגה על הפועל חיפה במחזור הסיום של העונה הסדירה, כשקלע 17 נקודות כולל 5 שלשות. במשחק הפלייאוף בשלב רבע הגמר הוא שותף ל-9 העירייה דקות והרוויח את מקומו ברוטציה.

יואב חריש פרגן: “יש לאיתי כישרון ויכולות גופניות, הוא הוכיח עצמו על המגרש, אבל עדיין צריך להמשיך להתקדם כדי להרוויח את המקום שלו”.

קבוצות הנערים של כיתות ח’ וי-י’ עושות חיל השנה. מספר מחזורים לסיום הן מדורגות במקום 1 בליגות שלהן עם סיכוי גבוה לעלות ליגה. ” גבעתיים אינה עיר גדולה והיא עיר מבוגרת, אבל ניכרת התקדמות כל שנה בעזרת צוות אימון מצוין, השקעה בתחום הגופני והמנטלי, אימוני מצוינות ותגבור, דגש על אורח חיים ספורטיבי, תזונה נכונה, פיזיותרפיה ועוד, הכל דרך התמיכה והניהול של העמותה לקידום הספורט בגבעתיים כולל שיפור אדיר בשידרוג מתקני הספורט בעיר. אנחנו מעניקים לשחקנים את המעטפת הרחבה ביותר שאפשר מתוך רצון שהשחקנים יגיעו לנבחרות ישראל ולקבוצת הבוגרים”, סיכם חריש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות