יום שלישי , אפריל 30 2024

כללית סמייל בהרצאה לגיל השלישי בדיור מוגן פאלאס

"בני הגיל השלישי זכאים להטבות וסבסוד של טיפולי שיניים רבים, החיוניים לשמירה על בריאות הפה. אנו, ברשת מרפאות כללית סמייל פועלים במרץ להנגיש את המידע לאוכלוסיית היעד ולעודד את המבוטחים לנצל את הטבות סל הבריאות במקום לשלם כסף יקר עבור אותם טיפולים"

ש.ל.ה קרדיט צילום-רחל קלמנוביץ
צילום-רחל קלמנוביץ

במסגרת עידוד המודעות לבריאות הפה בקרב הגיל השלישי קיימה רשת מרפאות כללית סמייל הרצאה בדיור מוגן פאלאס להבים. את ההרצאה והשיחה עם הדיירים הוביל ד”ר אורון שמואל רופא שיניים בכיר מנהל מרחב מרכז ותל אביב.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ד”ר שמואלי הרצה בפני המשתתפים על רפורמת השיניים שנכנסה לתוקף כבר בשנת 2019, במסגרתה הורידה המדינה את גיל הזכאות לטיפולי שיניים מסובסדים ל-72, מה שמקנה להם את האפשרות לקבל טיפולי שיניים וטיפולי שיניים משקמים ומשמרים ללא עלות, או בהשתתפות עצמית נמוכה.

במהלך ההרצאה הסביר ד”ר אורון את חשיבות הבריאות על השיניים בכל גיל, אך הדגיש כי עבור אוכלוסיית הגיל השלישי היא חיונית במיוחד לצורך השמירה על הבריאות הכללית. ההרצאה כללה הסבר על גהות הפה והקשר למחלות סיסטמיות והחשיבות של הקפדה רבה על היגיינה אוראלית נאותה, בעיקר בגיל מתקדם, בשילוב עם ביקורים סדירים אצל רופא השיניים, על מנת להקטין את תחלואת השיניים ואת השפעתה על איכות החיים הכללית.

 

המשתתפים בהרצאה זכו למידע בנוגע לתופעות הקשורות לבריאות הפה, אליהן צריך לשים לב, במיוחד בגיל השלישי וביניהן מחלות חניכיים, ירידה בהפרשת הרוק, עששת – בעיקר בשורש השיניים, אובדן שיניים וריריות חלל הפה.

עוד הוסיף דר’ בלוך ואמר כי ברשת כללית סמייל, רשת מרפאות השיניים הגדולה בישראל המונה 107 מרפאות ברחבי הארץ, ש-67% מבני הגיל השלישי בישראל מבוטחים בה, פועלים במרץ לעודד את המבוטחים לנצל את סל הבריאות לקשישים במקום לשלם כסף יקר עבור טיפולים שמגיע להם בסל הבריאות.

 

המשתתפים בהרצאה הופתעו  לגלות על הטיפולים להם הם זכאים במסגרת סל הבריאות לקשישים, הביעו התעניינות ורצון להגיע ולהיות מטופלים במרפאות כללית סמייל והתרשמו מרמת המקצועיות הגבוהה שהוצגה בפניהם.

בתום ההרצאה ד”ר שמואלי דיבר באופן אישי עם כל אחד מהמשתתפים שביקש הסבר ממוקד למצבו הדנטאלי .

 

מנהלת קשרי הקהילה ברשת ש.ל.ה שרותי רפואה, רחל קלמנוביץ’: “רשת מרפאות כללית סמייל רואה חשיבות גבוהה בהעלאת המודעות לטיפולי השיניים גם בקרב הגיל השלישי במסגרת כללית סמייל ויתרונותיהם בכדי לאפשר לקבל את ההטבות עפ”י סל הבריאות. אני מודה לחגית כהן, מנהלת הסיעוד במרפאת הכללית שרונית  בלהבים , למיטל מגריל מנהלת מחלקת שירות לדייר בפאלאס  להבים, ולעדי בכר ממחוז דרום מהכללית יועצת מלווה בשירות ומתאמת שירות כללית סמייל על שיתוף הפעולה בארגון המפגש והגברת המודעות בהרצאות בנושא בריאות לנוכחים”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות