יום שלישי , אפריל 30 2024

מכללית באהבה: יום מעשים טובים של ש.ל.ה ברחבי הארץ

עובדי ש.ל.ה התנדבו במגוון רחב של פעילויות ביום למעשים טובים שצוין במהלך סוף חודש מרץ, מאות עובדים מכל המרפאות בארץ התנדבו בפעילות מצפון ועד דרום

התנדבות עובדי ש.ל.ה לרגל יום המעשים הטובים. צילום באדיבות ש.ל.ה
התנדבות עובדי ש.ל.ה לרגל יום המעשים הטובים. צילום באדיבות ש.ל.ה

מזה למעלה מעשור עובדי ש.ל.ה (כללית אסתטיקה, כללית  סמייל וכללית רפואה משלימה) מתנדבים במגוון רחב של פעילויות התנדבות ביום המעשים הטובים, גם החודש העובדים התנדבו ונתנו מעצמם במגוון ארגונים ברחבי הארץ: עמותת לשובע- הגשת מזון לנזקקים ת”א, חסדי נעמי אריזת מזון עבור נזקקים ירושלים, עמותת איתן מושבך- פעילות שיפוץ וצביעת בתים של משפחות מועטות יכולת, פתחון לב- אריזת מזון כרמיאל, חיים זהבי- מיון ואריזת מזון אילת.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אופיר גר’ידי – מנהל יחידת לוגיסטיקה, מתנדב מזה 11 שנים בעמותה המגייסת מתנדבים לשיפוץ בתים ישנים והרוסים של משפחות מועטות יכולת ומשווה לדירה מראה חדש וראוי למגורים. הוא מספר לנו על חוויה מרגשת שקרתה לו במהלך ההתנדבות.

“יום אחד נכנסנו לשפץ בית במצב נוראי בו גרה משפחה ללא אב עם ילדה בת 6. כאשר סיימנו את השיפוץ ועמדנו לצאת, הילדה חיבקה אותי חזק בלי לעזוב. העוס”ית שהייתה איתנו הסבירה לנו שחסרה לילדה דמות אבהית ופתאום שהילדה רואה חבר’ה סמכותיים שמסבירים מה אפשר לעשות כדי לשנת את המצב זה מעניק לילדה תחושת בטחון. כשיצאנו מהדירה הדמעות לא הפסיקו לרדת ועל מנת לשמח את הילדה ולו במקצת קנינו לה צעצועים והבאנו לה.” אופיר מוסיף כי החלום שלו- “להמשיך בעשיה בנחישות ובהתמדה ושתמיד נהיה בצד הנותן”.

גם ד”ר אייל לוי, מנהל מרפאת טירת הכרמל כללית סמייל, מתנדב פעמיים בשבוע במושב צרופה- בקטיף ליפוף (הדליה) במיון, בריסוסים ביולוגיים ובנוסף בהדרכת מתנדבים. “אני ממליץ לכל עובד שיתנדב זה גם שינוי מסוים באמצע השבוע וגם מרגיש שאתה עושה משהו ללא תמורה, מטעין מצברים. יש אנשים שהולכים לחדר כושר, לעבוד בחקלאות זה כמו ללכת לחדר כושר רק יותר מעניין”.

אילן שמש, רו”ח ומנכ”ל ש.ל.ה: “אנו רואים חשיבות רבה בתרומה לקהילה, הן ברמת הארגון והן ברמת העובד, מעודדים זאת לאורך כל השנה, מודים לעובדים שנטלו חלק ושמחים על הזכות לתת ולעזור”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות