הראשונים בעולם – סבב החיסון השני בבתי האבות והדיור המוגן יוצא לדרך גיא גפן ינואר 12, 2021 מגן דוד אדום מדווח כי היום (שלישי) יחל את סבב החיסונים השני בכל מוסדות הדיור המוגן ובתי האבות ברחבי הארץ במסגרת תוכנית 'מגן אבות ואמהות' של משרד הבריאות. בסיום הסבב, בעוד כ- 10 ימים, תהפוך ישראל למדינה הראשונה בעולם אשר תחסן באופן מקיף את כלל אוכלוסיית הגיל השלישי בדיור המוגן … קרא עוד » שתף
הקורונה בר"ג וגבעתיים 10.1 – ערים בכתום גיא גפן ינואר 10, 2021 משרד הבריאות פרסם הבוקר (א') תמונת מצב עדכנית על תחלואת הקורונה. מהנתונים עולה, כי חלה עלייה משמעותית בר"ג ובגבעתיים, כאשר אצל הראשונה הזינוק גבוה אף יותר עם כמעט 300 חולים פעילים יותר מהשבוע שעבר. רמת גן ציון רמזור 7 וצבע כתום. 739 חולים פעילים בעיר לעומת 454 השבוע החולף. ירידה … קרא עוד » שתף
גדעון סער בביקור במתחם החיסונים של כללית בר"ג: "קראתי לפני שבועיים לחסן את עובדי מערכת החינוך" גיא גפן ינואר 8, 2021 יו"ר תקווה חדשה והמועמד לראשות הממשלה, גדעון סער ביקר אתמול (חמישי) במרכז השליטה העירוני של עיריית רמת-גן ובמתחם החיסונים של שירותי בריאות כללית בבית הצנחן, יחד עם ראש העירייה כרמל שאמה הכהן. במתחם החיסונים נפגש סער עם מנהל מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג שסקרה בפניו את מבצע החיסונים, עם … קרא עוד » שתף
92% מדיירי משען גבעתיים התחסנו נגד הקורונה גיא גפן ינואר 7, 2021 סבב החיסונים הראשון ברשת משען הסתיים בהצלחה, כאשר צוות של מד"א סיים לחסן את 92% דיירי משען גבעתיים שהינו הבית האחרון שמתחסן ברשת הדיור המוגן הגדולה בישראל. ביום רביעי הקרוב כבר יחל מתן המנה השנייה של החיסון לראשוני המתחסנים במשען אפעל ומשען חולון. מנכל רשת משען, עמרי כהן, אומר כי … קרא עוד » שתף
נפתחו שני מתחמי חיסונים לקורונה ללא תור לחברי כללית בר"ג וגבעתיים גיא גפן ינואר 6, 2021 הודעה לחברי כללית מעל גיל 60 באשר הם, או בגילאי 55-59 הסובלים מתחלואה כרונית לבקשת כללית, ניתן להגיע ולהתחסן נגד קורונה היום, יום ד' 6.1 עד השעה 19:00, ומחר יום ה' 7.1 בין השעות 9:30-19:00 ללא תור, במתחמי החיסונים של כללית הפועלים באזורכם: * בית הצנחן ברמת-גן * מרפאת המעורר … קרא עוד » שתף
הקורונה בר"ג וגבעתיים 3.1 – זינוק משמעותי בתחלואה גיא גפן ינואר 3, 2021 משרד הבריאות פרסם היום (א') את נתוני תחלואת הקורונה שבוע לתוך הסגר השלישי ולראשונה ב-2021. בר"ג ובגבעתיים, כמו בשאר חלקי הארץ, נרשמו עליות גבוהות בכל המדדים כולל בציון וצבע הרמזור. ר"ג, שהייתה עד לפני שבוע בציון 4.8 ברמזור קפצה ל-5.8, ומ-244 חולים פעילים ב-27.12 זינקה ביותר מפי 2 ל-454 כאלה … קרא עוד » שתף
נתוני קורונה ר"ג וגבעתיים 27.12 – רגע לפני הסגר rgg-news דצמבר 27, 2020 משרד הבריאות פרסם היום (א', 27.12) את נתוני תחלואת הקורונה. בר"ג וגבעתיים המגמה דומה לכלל הארץ, כאשר נרשמה עלייה כללית בתחלואה, כל זאת רגע לפני תחילת הסגר השלישי היום ב-17:00. כפי שפרסמנו, לאחרונה החלו מבצעי חיסונים לקורונה, כאשר בני הגיל השלישי היו ראשונים להתחסן. רמת גן: מ-216 חולים פעילים לפני … קרא עוד » שתף
עיריית גבעתיים מציבה דפיברילטורים מצילי חיים גיא גפן דצמבר 27, 2020 מד"א בשיתוף עיריית גבעתיים מציבים בימים אלו 4 מכשירי דפיברילטור מתקדם במרחב הציבורי. הדפיברילטור מחובר באמצעות רשת הסלולר למוקד מד"א ומעביר מידע על תקינותו. אופן השימוש במכשירי הדפיברילטור הוא שבמקרה של התמוטטות פתאומית ודום נשימה, צוותי מד"א במוקד 101 יכוונו את המתקשר לשלוח עובר אורח לארון הקרוב, יפתחו אותו בשליטה … קרא עוד » שתף
900 דיירי משען ר"ג חוסנו נגד הקורונה גיא גפן דצמבר 24, 2020 מבצע החיסונים במשען, רשת הדיור הגדולה בישראל החל אתמול (ד'), במעמד פרופסור נמרוד מיימון ראש מטה מגן אבות ומנכ"ל רשת משען עמרי כהן. מבצע החיסונים החל בנווה אפעל משען, בו 900 דיירים ואנשי צוות חוסנו במהלך היום. בדיקה מוקדמת שערכה הנהלת משען, מעלה כי קיימת היענות גבוהה מאוד בקרב 2,500 … קרא עוד » שתף
כללית פתחה מוקד חיסוני קורונה בר"ג: כ-500 כבר חוסנו גיא גפן דצמבר 23, 2020 בתחילת השבוע נפתח מבצע חיסוני הקורונה הארצי, תחילה לצוותים רפואיים והחל מיום שני לכל מי שחצה את גיל 60. במחוז דן-פ"ת של שירותי בריאות כללית חנכו שלושה מוקדי חיסונים בשלב ראשוני – ביום שני נפתחו מוקדי ההתחסנות בערים פתח תקווה ובני ברק, וביום שלישי (22.12) בצהריים נפתח מוקד נוסף, במרפאת … קרא עוד » שתף