יום רביעי , אפריל 17 2024

נפרדים מיעל צפריר זלסקו ז”ל – יו”ר ועד ההורים בבי”ס גורדון בגבעתיים

ילידת העיר, שנפטרה השבוע ממחלת הסרטן, הייתה חברה בהנהגת ההורים הארצית ופעילה חברתית מהשורה הראשונה. יו"ר ועד ההורים בגבעתיים: "יעל ז"ל הייתה אישיות מדהימה, דוגמה ומופת לנשים רבות ולאנשי עשייה חברתית". גם ראש העיר רן קוניק הספיד

יעל
יעל צפריר זלסקו ז"ל (צילום פרטי)

השבוע נפטרה יעל צפריר זלסקו ממחלת הסרטן לאחר מאבק של 3 שנים. יעל ז”ל, הייתה בת 45 במותה, הותירה אחריה בעל ו-2 בנות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


יעל ז”ל הייתה יו”ר ועד ההורים של בי”ס גורדון בגבעתיים ב-6 השנים האחרונות ופעילה חברתית מהשורה הראשונה. כמו כן, הייתה פעילה בהנהגת ההורים הארצית ואלקטורית של גבעתיים שמייצגת את העיר וחברה בוועדת ההיגוי של הצהרונים. ילידת גבעתיים ולמדה בבי”ס גורדון.

רק לאחרונה חגגה יעל ז”ל יום הולדת והייתה נודעת כאחת שעזרה תמיד לכולם מכל רחבי העיר. למרות שהייתה חולה במשך 3 שנים, לאורך כל הזמן הזה היא המשיכה להיות פעילה ומאוד אקטיבית.

הצללה
פרויקט הצללה בבי”ס גורדון (צילום יוני רובינשטיין)

 

בין שלל הפרויקטים שיעל ז”ל יזמה והיו חשובים לה:

⋅ נושא הצללות בבתי הספר – קידמה ביחד עם יוני רובינשטיין סגן ראש מנהל החינוך והייתה מאוד מעורבת, כולל דאגה לחצרות בית הספר.
⋅ צהרונים – הייתה בוועדת ההיגוי העירונית וקידמה את איכות הצהרונים בעיר בצורה משמעותית.
⋅ קידמה ויזמה את הגינה הלימודית בבית ספר גורדון יחד עם הרשות.
⋅ דאגה למיחזור וקיימות בנושאים שונים – בזכותה הוכנסו פחי מחזור לכל הכיתות.

סיגל שפיץ טולדנו, יו”ר ועד ההורים בגבעתיים וחברה קרובה של יעל ז”ל, סיפרה בכאב: “יעל הייתה הרבה מעבר ליו”ר בית ספר. עם השנים הפכנו לחברות שאוהבות להתייעץ בנושאים שונים, לאו דווקא בענייני ועדים.

יעל הייתה אישיות מדהימה, דוגמה ומופת לנשים רבות ולאנשי עשייה חברתית. לא היה מישהו שביקש את עזרתה והיא לא נרתמה מיד למשימה. לפני שהספיקו לצייץ היא כבר עמדה שם וסייעה. אף פעם לא ביקשה כלום בתמורה, אפילו היה לה קצת קשה לקבל תודה והכרה.

יעל הייתה זו שמרגיעה את כולם. למרות שהיא עצמה הייתה רודפת צדק והמון דברים הכעיסו אותה, לכולם היא הייתה אומרת להירגע ולנשום. תמיד. זה עזר גם לה ומילא את עולמה. עד הרגע האחרון היא הייתה פעילה בצורה שלא תיאמן, גם ברמה העירונית וגם ברמה הארצית. היא הוונדר-וומן שלי, במלוא מובן המילה וככזו היא תיחקק בזיכרוני לעד.

ועד ההורים העירוני בגבעתיים ובפרט ועד ההורים של בי”ס גורדון, וכך גם עיריית גבעתיים, נמצאים כאן כדי לתמוך במשפחה ככל שיצטרכו”.

איך חווית את פטירתה של חברתך הקרובה, האם זו קרה במפתיע?
“לא ממש בהפתעה, אבל בסוף לא באמת מעכלים את זה עד שזה קורה. יעל הייתה כ”כ פעילה, שאף אחד לא הרגיש שזה כזה נורא. בשבוע האחרון לפני שנפטרה זה כבר היה ברור, אבל זה לא מספיק זמן. אף פעם”.

יעל 1
צילום: פצ’ו

ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, הספיד את יעל ז”ל בעמוד הרשמי שלו בפייסבוק: “קיבלתי בצער ועצב רב את הידיעה על פטירתה של יעל צפריר ז’לסקו לאחר מאבק הירואי רב שנים במחלה הארורה. יעל ז״ל, בת גבעתיים, בוגרת בית הספר גורדון אותו אהבה בכל נפשה ובו שימשה שנים כיו”ר ועד הורים פעילה ואהובה, הייתה בת 45 במותה. אני משתתף בשם אלפים מתושבי העיר שהכירוה, בשמי ובשם סיעת ״גבעתיים שלנו״, שיעל היתה ממקימיה לפני 8 שנים, באבלם הכבד של בעלה חי, של הבנות ושל כל משפחתה”.

 

השבעה מתקיימת ברחוב ז’בוטינסקי בגבעתיים 13/6.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות