שבת , אפריל 20 2024

שבוע הנוער 2019 – בגבעתיים

בשבוע שעבר , התקיים שבוע הנוער העירוני בגבעתיים בו לקחו חלק בני נוער רבים

שבוע הנוער 2019
שבוע הנוער 2019

בשבוע שעבר, התקיים שבוע הנוער העירוני בגבעתיים, אשר עמלו עליו רבות מחלקת הנוער והצעירים במנהל החינוך, וכן מועצת התלמידים והנוער העירונית. התכנית שבנו היא תכנית משמעותית ומגוונת המספקת מענה ערכי, תרבותי וחברתי לבני הנוער בעיר.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


“שבוע הנוער הפך בשנים האחרונות לאבן דרך משמעותית של פעילות הנוער בעיר. בשבוע זה אנו מבקשים להציב את בני הנוער במרכז וליצור פעילויות אשר עונות לצרכיהם המגוונים. מטרתו של שבוע הנוער היא לבטא את כל פעילויות הנוער העירונית, באמצעות מנהיגות הנוער ומעורבותו במרחב העירוני. הפעילויות בשבוע הנוער נבחרות תוך התייחסות לרצונם של בני נוער, לצרכיהם ולעמדותיהם, ובהלימה למטרות וליעדים החינוכיים המהווים את ” כוכב הצפון” של מחלקת נוער וצעירים” כך אמר טל גזית, מנהל מחלקת נוער וצעירים בעירייה.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעתיים – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

לאורך השבוע, הגיעו כ- 1500 בני ובנות נוער אשר נהנו מהאירועים ומהפעילויות השונות.

כחלק מהפעילויות פתחו את בוקר יום ראשון 13.1.19, בחלוקת צמידי הנחות לכלל בני ובנות הנוער בעיר בכניסה לבתי הספר. לכבוד שבוע הנוער, מספר רב של בתי עסק בעיר הציעו מגוון הנחות והטבות לבני ובנות נוער בגבעתיים, בהצגת צמיד ההנחות.

שבוע הנוער בגבעתיים
שבוע הנוער בגבעתיים

עוד אירוע שפתח את שבוע הנוער היה יום שלטון משותף, אשר התקיים ביום ראשון ה-.13.1.19 , ביום זה לקחו חלק נבחרי ציבור, המנהלים הבכירים של העירייה וחברי מועצת הנוער העירונית אשר מטרתה לייצג ולקדם את כלל בני הנוער בעיר.
היום נפתח בהצגת שבוע הנוער ומועצת הנוער העירונית לכל בעלי התפקידים הבכירים בעירייה. לאחר מכן, נפגשו חברי המועצה לפגישות עבודה אישיות עם נבחרי הציבור ובעלי התפקידים השונים מתוך מטרה לבצע היכרות ולקדם נושאים מהותיים לבני הנוער בעיר.
חברי המועצה למדו רבות מנבחרי הציבור ומבעלי התפקידים ויצרו קשרי עבודה טובים להמשך שיתופי פעולה עתידיים משמעותיים.

כאות הוקרה לנוער המתנדב בעיר , ביום ראשון בערב, 13.1.2018, התקיים טקס הוקרה במועדון הגגוס. באירוע נכחו בני ובנות הנוער אשק קיבלו הוקרה, והקהל הורכב ממשפחות המתנדבים, צוותים של בתי הספר, וחברים מבתי הספר והתנועות של המצטיינים. אירוע זה, מתקיים שנה תשיעית ברציפות ומוקיר את כלל בני הנוער המתנדבים והמעורבים חברתית בשכבות ט’-י”ב בעיר.
האירוע מציב זרקור על נושא המעורבות החברתית בעיר גבעתיים שהיא אבן דרך מרכזית בחיי בני הנוער בעיר אשר פעילים במסגרות רבות ומשמעותיות לרבות תנועות נוער, מרכזי נוער, מד”א, צער בעלי חיים, כיבוי אש ועוד מגוון רחב של אפשרויות לעשייה למען הקהילה.

שבוע הנוער בגבעתיים
שבוע הנוער בגבעתיים

האירוע נפתח בקבלת פנים חגיגית ובהצגה של תיקי המצטיינים. בהמשך האירוע התקיים הטקס אשר הוקיר באופן מיוחד 18 בני ובנות נוער, בשכבת י”ב, אשר הוגשו על ידי הארגונים והמוסדות החינוכיים במסגרת פרס “אלעד ריבן” ז”ל של משרד החינוך לנוער מתנדב מצטיין ברשויות. בני הנוער המצטיינים קיבלו שי ותעודות הוקרה מראש העירייה, מר רן קוניק ומחזיקת התיק, הגב’ קארין איינס, על העשייה המשמעותית בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

קובי סער, דפנה הרלב, אופיר שריד וגילי שקד | צילום: רפי דלויה

נחנכו משרדי אביב בגבעתיים שצפוי לשנות את פני העיר – “סמן ימני לשכונה”

תפריט נגישות