יום חמישי , אפריל 18 2024

גבעתיים: אחי גיבורי התהילה

אנדרטה חדשה לזכרם של בוגרי תלמה ילין שנפלו במהלך שירותם הצבאי, נחנכה השבוע בבית הספר

אנדרטה בתלמה ילין צילום:דוברות העירייה
אנדרטה בתלמה ילין צילום:דוברות העירייה

האנדרטה עוצבה על-ידי תלמידי בית הספר ממגמת אמנות –חזותית בהובלתו של רכז המגמה, פיטר מלץ, והמורה לפיסול, נועה שוורץ ובארוע ניגן על כינור, ראווני לושי קיי, תלמיד מגמת המוזיקה. בנוסף, הושמעה הקלטת נגינה משנות ה-80 של בעז ביקסון ז”ל, שניגן בלדה של שופן.  בין נושאי הדברים באירוע היו חברים, קרובי משפחה ומורים ששיתפו בזיכרונותיהם מארבעה בוגרים שנפלו: בעז ביקסון ז”ל, דיוויד דמלין ז”ל, טארה סגל ז”ל, רמי שלגי ז”ל. מסיפורי הנופלים עלתה תמונה של צעירים מוכשרים עם זיקה חזקה לאמנות ויצירה, שאיבדו את חייהם בטרם עת.

 עוד השתתפו מנהל בית הספר, ד”ר דן שגיב, השתתפו יוני רובינשטיין, סגן ראש מנהל החינוך, הנוער והצעירים, חיים דייטשמן, מנהל התיכון בעבר, נציגי וועד ההורים המוסדי ומורי ומחנכי תלמה ילין מהעבר ומהווה, בוגרי התיכון, קרובי משפחה וחברים של הנופלים.

 דן שגיב, מנהל תיכון תלמה ילין: “הקמת האנדרטה תגביר את המודעות בשגרת בית הספר לנושאי הנצחה וזיכרון במובן הישראלי ביותר. כוחה של ההנצחה טמון בשילובה בחיי היום יום, באמצעות חוויה ויזואלית וקיניסטטית ועל כן בחרנו למקם את האנדרטה בלב חצר בית הספר, ללא חיץ וללא סימנים של קדושה, בבטון חשוף. התלמידים יחשפו מידי יום לשמות הנופלים ויוכלו ללמוד עליהם.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. אלכסנדרה גונדרסון | צילום: באדיבות משטרת ישראל

המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור בת 38 מרמת גן

תפריט נגישות