יום שישי , אפריל 19 2024

גבעתיים: הדרך למדליה עוברת בטוקיו

ליהי בן דוד וגל חמרוני, תושבות העיר גבעתיים, טסו לטוקיו לייצג את ישראל בענף הכדור שער במשחקים הפאראלימפיים. המשחק הראשון יתקיים מחר (רביעי) בשעה 17.30

נבחרת הכדור שער בכפר המשחקים בטוקיו. באדיבות עיריית גבעתיים
נבחרת הכדור שער בכפר המשחקים בטוקיו. באדיבות עיריית גבעתיים

רגע אחרי המשחקים האולמפיים בטוקיו, יתקיימו השבוע המשחקים הפאראלימפיים המיועדים לספורטאים בעלי מוגבלות. לגבעתיים הפעם ישנו ייצוג הולם עם שתי שחקניות שיתחרו על המדליות.

ליהי בן דוד, בת 25, נולדה עם כבדות ראייה ומכהנת כקפטנית נבחרת ישראל בענף הכדור שער. כמו כן, ליהי מאמנת שלוש קבוצות כדור שער בבאר שבע. גל חמרני, בת 28, נחשבת לספורטאית מחוננת, המשחקת בנבחרת ישראל בכדור שער מגיל 13, גם היא נולדה עם כבדות ראייה. שתיהן נשים מוכשרות שמבלות זמן רב באימונים ואף מספיקות בזמן הפנוי שנותר להן לרכוש השכלה גבוהה, ליהי סטודנטית לחינוך גופני במכללה האקדמית “וינגייט” וגל סטודנטית לפסיכולוגיה וחינוך מיוחד באוניברסיטה הפתוחה.

ליהי וגל השתתפו בעשרות תחרויות קבוצתיות לאורך השנים וקטפו שלל מדליות. מתוך שש אליפויות אירופה הקב’ זכתה בשלוש מדליות ארד ואחת כסף, הקבוצה השתתפה שלוש פעמים באליפויות העולם הפתוחה, מתוכן זכתה שלוש פעמים במדליית זהב וארד, הקבוצה שיחקה פעמיים באולימפיאדה, הראשונה בריו 2016 ובאולימפיאדה הקרובה טוקיו 2020 (21). כמו כן, ליהי זכתה בתארים אישיים ביניהם: “מלכת השערים” ובשחקנית ההתקפה הטובה ביותר של הקבוצות הבינלאומיות.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: “אני גאה בספורטאיות הפראלימפיות המוכשרות שלנו, ליהי וגל, על כך שלא וויתרו על חלומותיהן ושאיפותיהן והגיעו להישגים משמעותיים בענף הכדור שער, בארץ ובעולם. אני בטוח כי תייצגו את ישראל בכבוד, כפי שעשיתן עד כה, ומקווה כי נזכה לברך אתכן על זכיות במדליות נוספות בתחרות בטוקיו”.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות