יום שישי , מרץ 29 2024

גבעתיים: הצופים המכילים

שבט הצופים בגבעתיים אירח את העיתונאי ערן סויסה ששיתף אותם בסיפור היציאה שלו מהארון

ערן סוויסה בשבט גבעתיים. צילום ערן סוויסה
ערן סוויסה בשבט גבעתיים. צילום ערן סוויסה

לרגל אירועי הגאווה הגיעו בחודש הקרוב לשבטי הצופים בכל רחבי הארץ מובילי דעת קהל מהקהילה הגאה – חברי כנסת, שחקנים, זמרים, עיתונאים, אמנים ועוד, שסיפרו את סיפורי היציאה האישיים שלהם בסדרת מפגשים מרגשת, פנים מול פנים, שיתקיימו בשבטי הצופים בקרב חניכי השכבות הבוגרות, במיזם הוא בשיתוף עם עמותת חוש”ן. בשבט הצופים בגבעתיים התארח העיתונאי ערן סוויסה מ”ישראל היום” ששיתף את בני הנוער בסיפור היציאה האישית שלו מהארון וזכה לתשואות.

רז פרל, יו”ר הצופים: “תנועת הצופים בישראל היא בית לכל צעיר וצעירה החפצים לקחת חלק בפעילות. הקו המוביל אותנו כל השנה בפעילות הצופים הוא לייצר מקום חם ובטוח לכלל החניכים והחניכות. חניכי הצופים גם יניפו דגלי גאווה עם סמל הצופים בכניסה לשבטים, ואנו מעודדים פעילות ערכית בנושא לכל שכבות הגיל, כמו גם השתתפות חניכי השכבות הבוגרות באירועי גאווה מקומיים וארציים. המסר שלנו לחניכים ולחניכות ״אתם נכונים כפי שאתם״.

 מנכ”ל חוש”ן, עומרי בארי מסביר על חשיבות מיזם ‘שווה סיפור’: “גם היום ב-2021, אנחנו עדיין חווים אפליה, פגיעה ואי קבלה של הקהילה הלהט”בית בחלק גדול מהאוכלוסייה הישראלית. ההסברה בבתי הספר ובארגוני נוער שונים, היא קריטית לקבלת האחר, וליצירת חברה ישראלית שלמה. בחודש הגאווה הקרוב, נמשך לקדם את השינוי האמיתי ונביא את הסיפורים של הקהילה הגאה לאוזני רבים ורבות בכל רחבי הארץ. אנו מזמינים אתכם להגיע לבית הקפה או הבר הקרוב לביתכם, ולקחת חלק בסיפור של הקהילה הגאה בישראל”.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות