יום שלישי , אפריל 16 2024

גבעתיים: תושב העיר כבן 48 פונה לבית החולים במצב אנוש

הגבר התמוטט בחדר כושר לאחר שככל הנראה מפצע ממשקולות שקרסו עליו

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

הערב(ראשון) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב דן על גבר כבן 48 שנפצע במהלך פעילות גופנית בחדר כושר בגבעתיים. חובשים ופראמדיקים של מד”א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה  כשלאחר מכן הוא פונה לבית החולים “שיבא” בתל השומר כשהוא במצב קריטי.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


רפי מיכאלי חובש באיחוד הצלה סיפר: “הייתי בקרבת מקום וכשקיבלתי את ההודעה על פצוע קשה במכון כושר. הגעתי לזירה ויחד עם חובשים נוספים ביצענו החייאה על גבר כבן 48 שלדברי עוברי אורח נפלו עליו משקולות במשקל רב ובעקבות כך הוא איבד את הכרתו”.

עקיבא קאופמן חובש איחוד הצלה הוסיף: “לאחר הסיוע הראשוני וביצוע פעולות החייאה ממושכות בזירה הוא פונה למרכז הרפואי שיבא בתל השומר במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה”.

משרותי בריאות כללית נמסר – מיד לאחר התקרית, הזעיקו עובדים מחדר הכושר את הצוות הרפואי של מרפאת כללית בקניון בגבעתיים, הממוקמת בקומה שמעל חדר הכושר.

“נכנסו אלינו למרפאה וצעקו שיש מישהו מפרכס ושאנחנו צריכים לבוא דחוף”, מספרת האחות שרונה לוי, “תפסתי מהר ככל האפשר מד סטורציה, דיפריבליטור ומסכת חמצן והזעקתי רופא שהביא איתו עגלת החייאה”.

לדבריה, “מצאנו אותו שוכב על הרצפה כשהוא פולט דם ומאבד דופק. הרופא שלנו החל מיד בעיסויים והחזיר לו דופק תקין, ובאמצעות הדיפריבילטור בוצעו מכות חשמל. זו הייתה סיטואציה מאוד דרמטית שנמשכה בערך שעה, כשלמאמצי ההחייאה הצטרפו פרמדיקים של ארגוני הצלה, ויחד עשינו הכל כדי שלא ייגרם לו נזק ארוך טווח. לבסוף הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שיבא, שם הוא מאושפז בטיפול נמרץ נשימתי. זה היה מחזה מאוד קשה, ואני מתפללת שנשמע לגביו בשורות טובות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות