יום שלישי , אפריל 16 2024

עברית קשה שפה? כבר לא, חודש השפות בתיכון בן צבי יצא לדרך

תלמידי בית הספר בתיכון בן צבי למדו השבוע שפות חדשות כמו אנגלית, צרפתית וערבית בדרך מקורית עם מוסיקה, צלצולים, חידות ופתגמים.

חודש השפות בבית הספר שמעון בן צבי יצא לדרך בשבוע שעבר. לכל שבוע הייתה שפה שהובילה אותו, בצלצולים, בלוחות הקיר ובשיעורים. בבית הספר התחילו בשבוע הראשון בשפה האנגלית שלווה בשיעורי אנגלית שעסקו בניתוח זמנים בשירים, בחידות ובהשכלה כללית על מדינות בהן השפה המדוברת העיקרית היא אנגלית.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


גבעתייים


בשבוע השני תלמידי בית הספר למדו את השפה הצרפתית. תלמידי מגמת צרפתית הכינו שלטים, לוחות קיר מלאים במידע על צרפת, אישיים צרפתיים ועוד.

בשבוע השפה העברית (שקבוע בלוח השנה) עסקו הלוחות בחידודי לשון, מילים שנעלמו ועוד. המוסיקה שנוגנה בהפסקות הייתה של שירים שעשו עלייה.

ולסיום סיימו עם שבוע השפה הערבית. לוחות הקיר עסקו גם הם בחידות, אישים ופתגמים. השירים בהפסקות היו שירים של להקות חדשות שלמדנו להכיר.

חודש שפות היה חודש מעשיר, מלמד וחווייתי לכל קהילת בית הספר.

PEACE , PAIX,  שלום, سلام

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שרית בגדדי בעת קבלת הפרס | צילום: באדיבות מחוז תל אביב משרד החינוך

סגנית מנהלת של בי”ס גורדון בין 20 המצטיינים של תשפ”ג – “דוגמא למסירות”

תפריט נגישות