יום שלישי , אפריל 16 2024

ספסל הרחוב הכי מפורסם בגבעתיים

ספסל ייחודי לישיבה משותפת המותאם לאנשים עם כיסאות גלגלים הוצב בגבעתיים כחלק מהפעילות להגברת ההנגשה בעיר.

ספסל מותאם לכסאות גלגלים בגבעתיים

עיריית גבעתיים הציבה בשבוע שעבר בגן אהרון ספסל ייחודי, המיועד לישיבה שווה ומשותפת של אנשים עם ובלי צרכים מיוחדים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הכל החל מכך שראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, קיבל הדמיה של ספסל דומה מחו”ל ופנה למחלקת גנים ונוף שיבדקו את הנושא.  מנהל המחלקה לקח את הנושא כפרוייקט והחליט לייצר את הספסל בעצמו גם כספסל קיימות ייחודי כשרגלי הספסל נלקחו מספסלים ישנים שאינם בשימוש, אשר פורקו מגנים  שעברו שדרוג או מרחובות העיר לוחות העץ נקנו ועברו התאמה בסדנה העירונית , חיבור האלמנטים  והצביע של רגלי הספסלים ולוחות העץ נעשו במחלקת גנים ונוף.

ספסל מותאם לכסאות גלגלים בגבעתיים

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: “כעיר ששמה לעצמה מטרה להיות פורצת דרך בכל הנודע לסיוע והכלה של אנשים עם צרכים מיוחדים, ברגע שראיתי את הרעיון המבריק הזה, ששם את כסא הגלגלים במרכז ולא דוחק אותו לצידי הספסל, החלטתי ליישם אותו. הספסל שלנו הוא גם ספסל מכיל במשמעות שלו, אך הוא גם ספסל מקיים, שכן הוא נבנה במלאכת יד במחלקת גנים ונוף של העירייה מחומרים ממוחזרים. בכוונתנו להציב בקרוב ספסלים נוספים כאלו במרחב הציבורי ברחבי העיר.”

לאור התגובות החמות והמרגשות שהגיעו במהלך החג ייבנו בעירייה עשרות ספסלים דומים, פרי יצירתה של מחלקת גנים ונוף שיוצבו בעתיד הקרוב במרחבים הציבוריים ובגינות העיר. יובהר כי הספסלים החדשים אינם מחליפים ספסלי קיימים, אלא מתווספים אליהם ומייצרים מקומות ישיבה נוספים ברחבי העיר, עם מסר משמעותי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשורה נעימה לשוכרים, פחות למשכירים | צילום אילוסטרציה: Pixabay

בין גבעתיים להוד”ש: נפילה במחירי השכירות ברמת גן – מדורגת 7 בארץ

תפריט נגישות