יום שישי , מרץ 29 2024

עיריית גבעתיים נלחמת בקרינה ממשדרי סלולר בבנינים

אחרי חמש שנים של מאבק משפטי מתמשך מול עיריית גבעתיים, החליט בעל הדירה ברחוב זבוטינסקי 67 להסיר מגג הבניין משדרים רבי עוצמה. בקרוב יוסרו המשדרים וכתב האישום נגדו יתבטל

אנטנות סלולריות בגבעתיים
אנטנות סלולריות בגבעתיים - צילום עיריית גבעתיים

זה היה מאבק משפטי ארוך שניהלה עיריית גבעתיים כנגד תושב העיר בדרישה להסיר את האנטנות והמשדרים מגג הבניין המשותף זאת בעקבות תלונות התושבים הגרים בסמוך לבניין.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


וואטסאפ גבעתיים

היום, הודיע ראש העיר גבעתיים, רן קוניק, כי בעקבות כתב האישום שהוגש כנגד התושב והליכים נוספים החליט בעל הדירה לפרק את האנטנות וכתב האישום  יבוטל.

בפוסט שפרסם בפייסבוק הודיע ראש העיר –  תושבי גבעתיים ובפרט, תושבי רחוב זבוטינסקי סביבת גבעת קוזלובסקי, אני שמח מאוד לבשר כי לאחר מאבק שנמשך 5 שנים, ולאחר ניסיונות רבים להביא להסרת האנטנות (מתקני הגישה), בחר בשעה טובה בעל הדירה ברחוב זבוטינסקי 67, בה הותקנו מתקני הגישה, להפסיק ולהילחם עם עיריית גבעתיים, ופירק את מתקני הגישה, לשמחת ורווחת השכנים באיזור.
התיק ייסגר בימים הקרובים וכל המתלוננים יקבלו הודעה על סגירת התיק ועל פירוק האנטנות, כמחויב בחוק. אני רוצה להודות לכל צוות התביעה והאכיפה של העירייה בראשותה של התובעת העירונית עו”ד יעל נחמן, ולברך את דיירי הבנינים כבר לפני 6-7 נחשפתי לסיפורם הקשה בנושא זה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות