יום שלישי , אפריל 16 2024

מוזיקאים מגבעתיים: “הקורונה היא מכת מוות לתרבות”

טל אורנן ועמית הראל, שהשיקו את הסינגל "רחוב האהבה", מדברים על ביטולי ההופעות בגלל התפשטות הנגיף: "אם המדינה לא תושיט יד לאמנים עשרות אלפי אנשים יגיעו לפת לחם"

טל אורנן ועמית הראל צילום נטלי פורטי
טל אורנן ועמית הראל צילום נטלי פורטי

בעקבות הוראת משרד הבריאות על הגבלת התכנסויות במקומות סגורים למאה איש, החלה התרסקות של ענף התרבות בארץ. תיאטרון הקאמרי ותיאטרון חיפה ביטלו את כל ההצגות. גם מועדון הזאפה סגר את שעריו ובסינמה סיטי הודיעו כי ההקרנות יוגבלו לאולמות של עד 100 איש.

גם בגבעתיים מורגש היטב המשבר בענף התרבות. “אם המדינה לא תושיט יד לאמנים עשרות אלפי אנשים יגיעו לפת לחם”, אומרים טל אורנן ועמית הראל, שהשיקו את הסינגל היפהפה “רחוב האהבה”, שתוהה על האנשים שחיו כאן פעם.

“סבתי שושנה כתבה סיפורים על ימיה כנערה בתל אביב של פעם, עיר שהיו בה חולות וסיפורים מרתקים וזה הרקע של השיר הזה”, אומר אורנן.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


השיר באמת יפה, אבל עם כל הכבוד לנוסטלגיה אי אפשר שלא להתייחס לבעיה הבוערת ביותר: הקורונה.

“יש לי לא מעט אנשים שחיים מהופעות והם נפגעו קשה מאוד”, אומר אורנן. “צריך לזכור שאנחנו שנייה אחרי החורף ואז אמורה להתחיל העונה החמה של המופעים. ברגע שכל העבודה שלה מבוטלת זו מכה קשה מאוד”.

הראל, קלידן, פסנתרן ומפיק מוזיקלי מנגן בין היתר עם יהודה פוליקר, נורית גלרון ושמעון בוסקילה, אומר כי “בוטלו לי השבוע חמישה מופעים והיד עוד נטויה. אם זה יימשך עוד כמה חודשים זה יהיה מכת מוות לתרבות”.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות