יום שישי , אפריל 19 2024

הזמרת חן לוי: “יש בי שני צדדים והם מה שגורמים לי ליצור”

חן לוי, מגבעתיים מספרת על יצירת האלבום "הייתי בהריון", מביאה אנקדוטה מההשתתפות בעונה הראשונה של "האקס פקטור" ומגלה פרט מעניין על עצמה

חן לוי. צילום: סילאן דלאל
חן לוי. צילום: סילאן דלאל

חן לוי (34) מגבעתיים מוציאה כעת אי.פי הכולל חמישה שירים מתוכו יצא הסינגל “until”.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


חן, במקור מאילת, למדה ב”אקדמיה למוזיקה בירושלים” ומלמדת בבית הספר למוזיקה “רימון” במגמת ג’אז ווקאלי. חן הופיעה בעבר עם ברי סחרוף ועם הראל סקעת ובאמתחתה גם אנקדוטה מהעונה הראשונה של ה”אקס פקטור”.

ספרי, ספרי.
“בעונה הראשונה התחרתה להקת בנות בשם ‘כרמל אקפלה'”. זמרת הסופרן שלהם חלתה יום לפני האודישן אז התקשרו אליי שאחליף אותה. אני זוכרת שעמדתי על הבמה ואת שירי מימון אומרת שצריך להעביר רק אותי. הייתי כל כך אאוט שלא הבנתי מה קורה. המשכתי עד שלב ההופעות החיות”.

חן, מה הסגנון המוזיקלי של האלבום?
“שילוב של ג’אז ורוק. אני מנגנת על פסנתר וגיטרה והלהקה שלי מלווה לכל אורך האלבום: אברי בורוכוב על הבס שגם הפיק מוזיקלית את האלבום, ניר יצקן הוא קלידן והוא מפיק את הופעת ההשקה. יש את יובל בר אילן שמנגן על גיטרה ועידו שושן שהוא המתופף”.

מה הרעיון מאחורי האלבום?
“מאחורי האלבום יש מתח. בחיים שלי יש שילוב של שתי תנועות. בתקופה שהקלטתי את האלבום הייתי בהריון ויצרתי חיים. וגם מצד אחד ביום יום אני עובדת כמורה – מנהלת מסלול בבית הספר מישהי עם עמדה ברורה ומצד שני יש בי גם צד רוחני מאוד. אני מתרגלת יוגה ומאוד מקשיבה לעצמי. המתח התמידי בין שני הצדדים הוא זה שדוחף אותי לייצר דברים. הייתה תקופה שאמרתי לעצמי שאני צריכה לבחור צד. היום אני מבינה שהמתח הוא מה שבעצם דוחף אותי לייצר כי בלעדיו אני חד מימדית”.

האם גבעתיים זה באמת המקום הכי טוב לגדל בו ילדים?
“גבעתיים היא עיר בורגנית עם הרבה מאוד משפחות צעירות. אני אוהבת אותה. אני מרגישה נוח. עשיתי לייק”.

יש בגבעתיים סצנה של הופעות?
“לא”.

הופעת השקה: בסקולה, תל אביב 25.1

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות