יום חמישי , אפריל 18 2024

23 דירות נמכרו בפרויקט ההתחדשות העירונית בגבעת רמב”ם בגבעתיים

מנכ"ל החברה היזמית נופ הנדסה צחי גינזבורג: "מתקדמים במהירות לסיום, בקרוב ייצא לדרך פרויקט נוסף ברחוב"

הדמיה לילה מוקטן אילת פינת ההגנה
הדמיה לילה מוקטן אילת פינת ההגנה

23 דירות נמכרו בפרויקט ההתחדשות העירונית הגבוה ביותר בגבעת רמב”ם שבגבעתיים והוא עתיד להתאכלס בקיץ הקרוב. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית שמקדמת ובונה חברת נופ הנדסה ברחוב אילת 12 פינת ההגנה 40, שבמסגרתו נהרסו שני בניינים ישנים בני 3 קומות שכללו יחד 14 דירות, וכעת נבנה במקומו בניין חדש בן שמונה קומות הכולל 40 דירות וחניון תת קרקעי בן 3 קומות.

הפרויקט נמצא בשלבי בנייה מתקדמים ועתיד להתאכלס בקיץ הקרוב. הוא אושר בהתאם לתב”ע נקודתית ספציפית למגרש זה, לפני שינוי המדיניות של העירייה, ולפיכך יהיה הבניין בן שמונה קומות, היחיד בהתחדשות עירונית בגובה זה בשכונה. בעתיד יאושרו בניינים בעלי שבע קומות לכל היותר.

חברת נופ הנדסה שבבעלות אינג’ צחי גינזבורג, אשר יזמה את הקמת הפרויקט, מדווחת כי כל הדירות בו נמכרו למעט הפנטהאוז והדופלקס המפוארים. רוב הרוכשים הם ילידי גבעתיים או מתגוררים בסמוך לפרויקט בשכירות ומעוניינים להמשיך לגור בשכונה זו.

צחי-גינזבורג צילום ניב קנטור
צחי-גינזבורג צילום ניב קנטור

הדירות נמכרו במחירים של 2-2.25 מיליון שקל לדירות 3 חדרים, 2.6-3 מיליון שקל לדירות ארבעה חדרים ו-3.5-4 מיליון שקל לדירות חמישה חדרים. כל הדירות כוללות מחסן צמוד וחניה תת קרקעית, ללא מכפילי חניה או מתקני חניה כלשהם. הדיירים הקיימים קיבלו תוספת של 19 מ”ר לדירתם – 7 מ”ר בשטח הדירה ומרפסת בת 12 מ”ר. כמו כן קיבלו מחסן וחניה וכן מיזוג מלא. אדריכל הפרויקט הוא אוהד וסרמן ומייצג הדיירים הוא עו”ד רמי קרגולה.

דירת הפנטהאוז מוצעת כעת למכירה במחיר של 5.95 מיליון שקל. הפנטהאוז ממוקם בקומה השמינית והאחרונה משתרע על פני 160 מ”ר בנוי וכולל מרפסת בת 62 מ”ר. מחירו של הדופלקס הוא 4.95 מיליון שקל, ושטחו 139 מ”ר בנוי ועוד 52 מ”ר מרפסות.

אינג’ צחי גינזבורג, מנכ”ל חברת נופ הנדסה: “שמנו דגש גדול על איכות הבנייה והתכנון, בהתאם לצרכי ודרישות הרוכשים וכן לתג המחיר שהוצמד לדירות. הבניין נבנה לפי תקן בנייה ירוקה וכולל בידוד תרמי משופר, זיגוג כפול ועוד. בקרוב נוציא לדרך פרויקט נוסף ברחוב אילת אשר נמצא כיום בשלבי תכנון מתקדמים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

טקס חילופי המפקדים | צילום: באדיבות דוברות כיבוי אש רמת גן

חילופי משמרות בכיבוי האש של רמת גן גבעתיים: “מחויבים לביטחון התושבים”

תפריט נגישות