יום חמישי , אפריל 18 2024

עיריית גבעתיים מתנגדת לאיחוד מועדוני הספורט הפועל רמת גן גבעתיים

החשיפה הבלעדית ב"רמת גן גבעתיים ניוז" על הכוונה של גורמים בעיריית רמת גן לאחד את הכח והפועל רמת גן גרם לסערה בקרב אוהדי הקבוצות. גם עיריית גבעתיים הוציאה הודעה שמתנגדת למהלך

הפועל רמת גן גבעתיים

“אם זה היה בלון ניסוי של עיריית רמת גן – הוא התפוצץ בקול גדול”, כך מסכם גורם המקורב לקבוצות הספורט שמתייחס לסערה שקמה בעקבות הרעיון לאחד את הפועל והכח רמת גן. ופורסם לראשונה באתר רמת גן גבעתיים ניוז.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


גם עיריית גבעתיים והעמותה לקידום הספורט בגבעתיים הביעו התנגדות לכל מהלך של איחוד, וזאת לא הפעם הראשונה, גם הקריאה של ראש עיריית רמת גן לערוך ימי עצמאות משותפים, נענתה בהתנגדות מפורשת של ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק.

הפועל רמת גן גבעתיים
צילום מפייסבוק

“הסיכוי להעביר מהלך כזה קלוש בגלל ההתנגדות של האוהדים וגם בגלל שבסופו של דבר הוא לא יחסוך הרבה כסף”. אמר הגורם – “אם עיריית רמת גן תעמיד אולטימטום לקבוצות אני מעריך ששתיהן יוותרו על התמיכה, שגם כך אינה גדולה. בכל מקרה על פי חוק העירייה לא יכולה לכפות מהלך כזה”.

גם עיריית גבעתיים התייחסה לפרסום ברמת גן גבעתיים ניוז.
בהודעה רשמית שהוציאה ביום שישי העמותה לקידום הספורט בגבעתיים נכתב כי “עיריית גבעתיים ועמותת הספורט העירונית מוצאות לנכון להבהיר את עמדתן בעניין עתיד מועדוני הכדורגל, הכדורסל והכדוריד של הפועל רמת גן גבעתיים בעקבות פרסומים שהופיעו בנושא. מדובר באגודה מפוארת בספורט הישראלי שראשיתה בראשית שנות העשרים. הישגיה והרגעים הגדולים שלה חקוקים בלב האוהדים. העמותה והעירייה תומכות בהמשך קיומה של האגודה כמי שמייצגת את שתי הערים”.

גינוי איחוד כדורגל רמת גן גבעתיים
מכתב הגינוי של גבעתיים

הכתבה  שותפה בוואסאפ הקבוצתי של האוהדים וגרמה לזעם רב. “אנחנו לא מתכוונים לעבור לסדר היום על הרעיון הזה”, אומר איצקו ימפולסקי, אוהד הכח. “אנחנו לא מבינים מה עבר בראש למי שהציע את הרעיון הזה. יש פה אוהדים של קבוצות עם מסורת בכדורגל הישראלי. יש פה הזדהות של אוהדים. לא מחסלים את זה ברגע אחד”.

ההודעה של עירית גבעתיים ועמותת הספורט גבעתיים שנמסרה לראשי הקבוצות של האגודה, נחתמה בהצהרה: “לעולם לא תצעדי לבד הפועל רמת גן גבעתיים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שקט לא יהיה פה. שאמה הכהן ואילני | צילומים: דוברות עיריית רמת גן ומנחם רייס

מחאת אופוזיציה בישיבת המועצה: לא נותנים לנו לדבר

תפריט נגישות