יום שלישי , אפריל 16 2024

בדרך לתיכון: טקס וינטר המסורתי יתקיים הערב

כ-1,385 בוגרי שכבת ח' בעיר מסיימים את לימודיהם בבתי הספר היסודיים. השנה יערך האירוע בסימן 70 שנה למדינה, בהנחיית מושיק טימור

טקס וינטר המסורתי, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן
טקס וינטר המסורתי, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

כ-1,385 בוגרי שכבת ח’ ברמת-גן ייפרדו מבתי הספר היסודיים בטקס וינטר המסורתי, שיתקיים הערב בשעה 19:30 באצטדיון וינטר.ביום האירוע אצטדיון וינטר בדרום רמת-גן ילבש חג, ויארח קהל של כ-7,500 בני משפחה, חברי הנהלת העיר וחברי מועצת העיר. את הטקס ינחה מושיק טימור.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


טקס הסיום המסורתי, המתקיים זו השנה ה-29, מאחד את כל בוגרי כיתות ח’ מכל בתי הספר הממלכתיים בעיר. הבוגרים מציינים בטקס שמונה שנות לימוד בבתי הספר היסודיים וממשיכים לבתי-ספר תיכוניים ברחבי העיר.

ההכנות כבר הושלמו, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן
ההכנות כבר הושלמו, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

השנה יערך האירוע בסימן “70 שנה למדינת ישראל” ובמסגרתו יעלו תלמידים על כר הדשא באצטדיון וינטר ויפגינו את כישוריהם, בשילוב קטעים אמנותיים ותכנים שנלמדו בבתי הספר לאורך השנה. כמו כן, כ-108 הורי בוגרים ישתתפו כנושאי דגלים, ותזמורת של כ-200 תלמידי שכבות ד’-ו’ בתי ספר המשתתפים בתכנית המוזיקה העירונית תלווה את צעידת הבוגרים בחלקו הרשמי של הטקס.

לעריכת טקס הסיום של בוגרי כיתות ח’ קודמת עבודת הכנה עירונית נרחבת. ההכנות מקיפות את כל מערכת החינוך המתגייסת לעשייה, תוך שיתוף פעולה מלא של מפקחים, מנהלי בתי ספר יסודיים, הורים, מחנכים ואגפים שונים בעיריית רמת-גן. על הפקת הטקס הופקדה סגנית מהלת מחלקת חינוך יסודי, ציפי בר-שטרית.

התלמידים יפגינו את כישוריהם על הדשא, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן
התלמידים יפגינו את כישוריהם על הדשא, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

מנהלת אגף החינוך בעיריית רמת-גן, דליה לין: “אנו רואים בטקס זה סמל לגאווה ואחדות עירונית. הבוגרים מציינים יחדיו את סיומה של תקופה בחייהם. בנוסף להיות התהליך אשר עוברים הבוגרים יחדיו חווייתי, הוא חושף אותם לרפרטואר מכובד, מתוך הזמר העברי וריקודי העם. התוצאה היא שילוב של האחדות העירונית לערכים הלאומיים והציוניים. משיחותינו עם בוגרים שחוו זאת, הם מספרים כי התהליך המתקיים לאורך השנה והחזרות הנערכות לקראת ערב ייחודי זה נצרבים בתודעתם כזיכרון ילדות מרגש ועוצמתי ובזה באנו על שכרנו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות