יום שלישי , אפריל 16 2024

הביאוני עד חלום: חברי מועדון רעות ותלמידי בית צבי הרימו מופע

תהליך העבודה המשותף, המתקיים זו השנה השנייה, הגיע אל שיאו במופע מוזיקלי עם ערכים מוספים שהתקיים בתיאטרון רמת גן. זינגר: "זו הדרך הנכונה לצעוד בה"

רגעי השיא של העבודה המשותפת, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן
רגעי השיא של העבודה המשותפת, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

בית הספר לאמנויות הבמה בית צבי, פועל בשנים האחרונות לשילוב התיאטרון במרקם החיים הקהילתיים. זאת השנה השנייה בה מתקיים שיתוף פעולה של סטודנטים מבית צבי עם חברי מועדון רעות מרמת גן, בעלי צרכים מיוחדים, שעוברים תהליך ייחודי של עבודה משותפת באמצעות התיאטרון. התהליך הגיע אל שיאו עם העלאת מופע בכורה מוזיקלי, שמילא את אולם תיאטרון רמת גן במאות צופים נרגשים.

שמור לך חלום קטן, באדיבות דוברות עיריית רמת גן
שמור לך חלום קטן, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


המופע “שמור לך חלום קטן”, משלב שירים העוסקים בחלומות ובתקווה לעתיד טוב יותר. בין השירים השזורים במופע: “נולדתי לשלום”, “לו יהי”, “אלוהים שלי”, “יהיה טוב”, “ואולי לא היו הדברים מעולם”, “בשמלה אדומה”, “הלוואי”, “לעוף”, “עולם חדש”, “חלום חלמתי” ועוד.

במהלך העבודה המשותפת נוצרה קירבה ותחושה משפחתית בקרב שתי הקבוצות, שהתגאו להשתתף בפרויקט יחיד מסוגו. בכך העניקה התכנית ערך מוסף לכל המשתתפים – חברי מועדון רעות חוו חוויה מעצימה של “שווים בין שווים”, בעוד שהסטודנטים התוודעו אליהם ונפתחו לקבל את האחר.

שנה שלישית לפרויקט המרגש, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן
שנה שנייה לפרויקט המרגש, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר: “רמת-גן היא עיר המאמצת אל קרבה אנשים עם צרכים מיוחדים ושמחה להוות בית עבורם. שילובם של אנשים עם מוגבלויות בקהילה הם חוט שני המלווה אותנו לאורך כל הרצף הטיפולי בהם, מגיל לידה עד זקנה. שיתוף הפעולה עם בית צבי מהווה הוכחה נוספת שזו הדרך הנכונה לצעוד בה”.

דוד בנימין, מנכ”ל בית צבי: “מדובר באירוע שיא של אחד מהפרויקטים המשמעותיים שמקיימים תלמידי בית צבי בשיתוף הקהילה ברמת גן. אנו רואים בתיאטרון מקור להעצמה הדדית הן לתלמידי בית הספר כשחקנים לעתיד, הן לאוכלוסיות אגפי החינוך והרווחה בעיר ובעיקר לחברה חזקה ותומכת יותר לכולנו”.

גלית אוחיון, מנהלת מחלקת נכויות באגף לשירותים חברתיים: “השילוב של חברי מועדון רעות ותלמידי בית צבי יצר חיבורים משמעותיים ומרגשים, אשר אפשרו לשני הצדדים להיפתח ולקבל את האחר. לתהליך זה יש תרומה הדדית של העצמה וחשיפה, שבשיאו מועלה מופע ייחודי אשר מציג את האיכויות והעוצמה של שיתוף פעולה זה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות