יום שישי , אפריל 19 2024

ושוב אתכם: פגישת מחזור בבית ספר הבילויים ברמת גן

בסוף החודש ייפגשו עשרות ילדים שלמדו לפני 40 שנה בבית הספר "הבילויים". שי זוהר, אחד התלמידים: "זו הייתה תקופה תמימה יותר של רמת גן בפרט וישראל בכלל"

הבילויים רג. בעיגול: שי זוהר
הבילויים רג. בעיגול: שי זוהר

אם אתם ילידי 1969 ולמדתם בבית ספר “הבילויים” ברמת גן אתם מוזמנים לפגישת מחזור שתערך ב-30 בנובמבר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מארגני המפגש, שפתחו קבוצת וואטסאפ, מדווחים על פעילות ערה והרבה התרגשות לקראת האירוע.

“כל ילד קיבל מהמארגנים תמונה של הכיתה עם עיגול סביב הראש שלו”, מספר עו”ד שי זוהר, אחד התלמידים בבית הספר שמחכה בקוצר רוח לפגוש את הילדים של פעם. “למרות שעברו מאז כל כך הרבה שנים אני זוכר את כל הילדים וכמובן את החברים הקרובים: עופר שבתאי, עמית בן טובים, אלי אליהו שהפך לסופר ידוע”.

אחד הדברים שמאפיינים מפגשים כאלה הוא הסקרנות לראות איך אנשים השתנו פיזית (השמינו, איבדו שיער, הרוויחו קמטים) ונפשית. בנקודה הזו יש לזוהר הרבה מה לספר, שכן לפני שלושה חודשים – בעקבות תהליך רוחני שעבר – הוא חזר בתשובה וכיום הוא לומד תורה עם רב מקובל מבני ברק.

עורך דין שי זוהר
עורך דין שי זוהר

כשאני שואל אותו איך היו מקבלים את השינוי שלו ברמת גן של שנות השבעים הוא אומר כי “בתקופה ההיא לא עשו עניין למי יש כיפה על הראש ולמי לא. רמת גן של שנות השבעים ידעה להכיל אנשים מכל הדעות ומכל הצבעים. זו הייתה תקופה תמימה יותר של רמת גן בפרט וישראל בכלל”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות