יום חמישי , אפריל 25 2024

מנכ״לית הולמס פלייס: “מאחלת למתאמנים שייהנו מחדש”

קרן שתוי, תושבת ר"ג, ומי שניהלה מאבק ארוך לפתיחת הענף, מספרת על ההתרגשות והציפייה לקראת הפתיחה ביום ראשון, יחד עם זאת היא לא שוכחת את השנה האחרונה: "הענף מדמם למוות"

סניף הולמס פלייס בבורסה בר”ג מוכן לפתיחה (צילום אבישי פרחיה)
סניף הולמס פלייס בבורסה בר"ג מוכן לפתיחה (צילום אבישי פרחיה)

לאחר חמישה חודשים ברציפות שענף חדרי הכושר והבריכות היה סגור עקב מגפת הקורונה, מאות אלפי מתאמנים יכולים להתחיל להתמתח לקראת הפתיחה המחודשת ביום ראשון הקרוב.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אומנם, הענף ייפתח תחת מגבלות התו הירוק ויורשו להתאמן רק מי שהתחסנו פעמיים או מחלימים, אבל גם זו התחלה.

הרשת אולי הכי מפורסמת בתחום היא הולמס פלייס לה 52 מועדונים ברחבי הארץ, ביניהם שני סניפים בר”ג ואחד בגבעתיים. קרן שתוי, מנכ״לית הרשת, שהייתה ממובילי המאבק לאורך השנה הקודמת לפתיחת הענף, המשיכה לעמוד על כך שחדרי הכושר הם לא מותרות אלא הכרח.

מנכ״לית רשת הולמס פלייס קרן שתוי (צילום פרטי)
מנכ״לית רשת הולמס פלייס קרן שתוי (צילום פרטי)

שתוי, בת 47, תושבת ר”ג, נשואה+2, משמשת כמנכ”לית הולמס פלייס לאורך 3.5 השנים האחרונות. אין ספק, שבעוד יומיים זו תהיה נקודת ציון משמעותית עבורה: “אני מאוד מתרגשת, כבר הלכתי להסתפר, צבעתי שיער כמו כלה ביום חתונתה. הכל לקראת יום ראשון 6:00 בבוקר אנחנו פותחים”.

“הענף על סף דימום למוות”

עם 150,000 לקוחות, הרשת הצליחה לשרוד את הקשיים הכלכליים שהולידה הקורונה, אבל שתוי מודה כי הענף כולו מצוי בקושי גדול: “5 חודשים אחרונים ברציפות אנחנו סגורים, הענף על סף דימום למוות. היה מאוד קשה ומאוד מורכב.

והיא מוסיפה: “החברה ספגה הפסדים כבדים, אנחנו חברה ציבורית, זה מפורסם, לא סוד. מצד שני, אנחנו חברה חזקה, עם תזרים מזומנים גדול ויכולים לשרוד את זה”.

לצד הפתיחה והחגיגיות, מנכ״לית הולמס פלייס מצפה להקלות נוספות שיביאו מתאמנים נוספים להגיע: “בפעם האחרונה שפתחנו בתו הסגול היו את אלה שחששו. עכשיו זה התהפך – האחוז הזה שלא הגיע אז וחשש כן יגיעו עכשיו בוודאות, כי המועדונים הפכו להיות איים ירוקים של ביטחון.

אני חושבת, שברגע שנגיע לרף מסוים של חיסונים המדינה תסיר מגבלות. כבר היום שמעתי את יולי אדלשטיין יותר פייסן. הגיע הזמן שנפתח את הדלתות ונתחיל להפעיל את העסק”.

חדר כושר ברשת הולמס פלייס מוכן לפתיחה (צילום מורן אוחנה)
חדר כושר ברשת הולמס פלייס מוכן לפתיחה (צילום מורן אוחנה)

שתוי מודה, כי היא לא רואה עין בעין עם אלה שלא מוכנים להתחסן: ” הם אומרים – אם מגבילים אותי אני לא מגיע. אותם אני לא מבינה. אני לא שופטת את מי שלא רוצה להתחסן, אבל להחרים את בתי העסק? זה נשמע לי ממש הזוי. הרי ברור שלא אנחנו קיבלנו את ההחלטה. בסופו של דבר, אי אפשר לשלוט בכולם. לדעתי, אני לא חושבת שיש מקום להחרים מישהו”.

“לא מתכוונת לעכב את הפתיחה”

למרות שלאורך תקופה ארוכה, שתוי ועמיתיה לענף הובילו מאבק משותף מול הממשלה, כעת היא לא מצדדת במאבק האחרון שבו מבקשים מספר עסקים בתחום מימון עלויות מהמדינה, בטענה שהם יכולים לקבל רק 30% מהלקוחות: “כמובן שהיינו רוצים שיהיה פיצוי, אבל אני לא מאמינה שמדינה תפצה, לכן אני לא מתכוונת לעכב את הפתיחה. אני לא מסכימה עם חבריי לענף שטוענים, שבמידה וזה לא יקרה הם לא יפתחו. אני מאמינה שצריך לשים את הרגל בדלת ולהתחיל להזרים אוויר למערכת”.

אני לא חושבת שהמאבק הזה הוא הנכון, אנחנו צריכים לוודא שהלקוחות שלנו יחזרו להתאמן, ושכמאפשרים לנו לפתוח את המועדונים, למרות המתווה הקשה, אז כן צריך לפתוח”.

בריכת שחייה ברשת הולמס פלייס (צילום מורן אוחנה)
בריכת שחייה ברשת הולמס פלייס (צילום מורן אוחנה)

ספרי על סוג התגובות שקיבלתם מהלקוחות שלכם?

“אני מקבלת המון הודעות כעס ונאצה מצד לקוחות שעדיין לא התחסנו, אבל מצד שני אני מקבלת הרבה יותר הודעות אהבה וציפייה”. יש גם הרבה צעירים שרוצים להגיע כבר ולהתאמן. לפני שבועיים, כשיולי אדלשטיין אמר שצפויים לפתוח את חדרי הכושר הם הלכו להתחסן, אבל בגלל שצריך לחכות שלושה שבועות לחיסון השני ואז עוד שבוע לתו הירוק, אז הם לא יכולים עדיין להגיע. חלק אמרו לי שאני אגיד שהם עובדים אצלי”.

האם תאפשרי למדריכים שלא התחסנו לאמן?

“אסור לי לחייב את הצוות להתחסן, גם המדינה לא יכולה לחייב. אני שומעת שהמדינה הולכת לתהליך חקיקה, שיחייב את מי שנותן שירות להתחסן. אני באופן אישי המלצתי לצוות להתחסן. כמובן שהם יעטו מסיכות וגם הם לא מסכנים אף אחד, כי מי שיגיע להתאמן מחוסן”. חשוב להגיד, המתאמנים לא מחויבים לעטות מסיכה בזמן אימון – המאמנים כן”.

מנויים של הרשת שלא יתאפשר להם להגיע בגלל המגבלות יוכלו להמשיך להקפיא את המינוי שלהם?

“נאפשר לכל מי שהמתווה הנוכחי לא מתאים לו מכל סיבה שהיא להמשיך להקפיא את המינוי”.

מנכ״לית הולמס פלייס מדגישה, גם הפעם, את הצורך החיוני בחדרי כושר: “אני מקווה שהצלחנו לגרום לאנשים להבין, שאם היו מגיעים לקורונה יותר בריאים ובכושר יותר גבוה הם היו מצליחים לצאת ממנה יותר טוב. אני מקווה שהצלחנו להגיד מספיק פעמים שכושר זה בריאות, ושיפסיקו לשייך אותנו לעולמות הפנאי אלא לרפואה משלימה. אנחנו מערכת שתומכת במשרד הבריאות ולא מתנגדת לה”.

אחרי 3.5 שנים בתחום, לאן את מכוונת?

“לא יודעת, החלטתי שאני צריכה לסיים את המשבר הזה כמו שצריך ולהחזיר את החברה לאיתנות שהייתה בה לפני הקורונה. אני מניחה שזה ייקח תקופה די ארוכה. אני לא רואה קדימה 5-6 שנים, כרגע אני פה”.

שתוי מבקשת להעביר מסר לספורטאים, רגע לפני שחוזרים להתאמן: “אני מאחלת להם שיורידו את כל הקילוגרמים שהעלו, שיחזרו לחוות את כל האווירה וייהנו מחדש מהאווירה הכיפית שהייתה לנו לפני הקורונה, שיפגשו חברים ובעיקר שיהיו בריאים. וכמובן לא לשכוח להתחסן”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות