יום שישי , מרץ 29 2024

נטלי יוצאת לשופינג: הפיצה המקפיצה והשומנים הנעלמים

הפיצה החדשה של דומינוס עושה שימוש חכם של בצק וגבינה, כיצד תסירו שומנים בעזרת מרכיבים מירקות ולמה אתן פשוט חייבות לשים יד על קולקציית מגפי ברונקס 

תמונה צ'יזי קראסט
תמונה צ'יזי קראסט

החופש עוד לא נגמר, אבל החורף כבר מעבר לפינה ואיתו גם הרצון למשהו חמים וטעים. לאחר שהפתיעה את לקוחותיה עם מגוון פיצות בטעמים ייחודיים כמו פיצת הכוסמין, פיצת ניו-יורק ופיצת “מוגזמת שוקולד”, כעת דומינו’ס פיצה מרחיבה את סדרת הטעמים של פיצות הלהיט הצ’יזי קראסט.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


טעמנו את הפיצה והתרשמנו שהיא עושה שילוב מדויק וחכם בין בצק לגבינה. לפרקים הזכיר לי את החצי זיוה של נרגילה בשנות השמונים העליזות (זוכרים?). גם הרטבים החריפים משתלבים כאן נהדר. בקיצור, שיחוק.

מחיר: 59.90 שקל.

AMBER מסיר שומנים
AMBER מסיר שומנים

מוריה סטור מציגים: חולת ניקיון! נפטרים מהשומנים עם רכיבים טבעיים

AMBER הוא מסיר שומנים טבעי ומהפכני, המבוסס על מרכיבים מהירקות. אידיאלי למטבחים. מצוין גם לכתמי שומן בבדים לפני הכנסה למכונת הכביסה. ללא הצטברות משקעים במערכת הביולוגית. ללא פוספטים, ניקל או חומרים הגורמים לאלרגיה. ללא תופעות גירוי לעור (נבדק דרמטולוגית). מתאים לכל סוגי המשטחים כולל אלומיניום. לא משאיר משקעים, מתכלה לחלוטין, ללא סימני אזהרה ובעל נוסחה אורגנית. אינו קורוזיבי ואינו מגרה.

חומר אקולוגי להסרת שומן במתז – AMBER
מחיר: 15 שקל לאריזת חצי ליטר
אופן השימוש:
לשומן קל: התז את החומר על המטלית ונגב
לשומן כבד: התז ישירות על המשטח. פזר עם מטלית לחה והמתן מספר שניות. שטוף במים.

מהפכת ה-D.I.Y כבר כאן

משוגעים על ניקיון? הכירו את מוריה STORE
לאחר 30 שנות פעילות בשוק המוסדי, והתמחות בניקיון בתי חולים, בתנאי חיטוי וסטריליזציה מתקדמים, החליטה חברת מוריה “להרים את הסחבה” ולהעלות מדרגה את רמת המקצוענות בשוק הפרטי, לרמה המאפיינת את השוק המוסדי. לשם כך הקימה את חנות הדגל של החברה – מוריה STORE.
רוצים להפוך למקצוענים בבית, ולחסוך מאות שקלים על אנשי מקצוע? מהיום הניקיון עובר לידיים שלכם.

מוריה STORE מחוללת מהפכה תפיסתית בעולם הניקיון, ומציעה מגוון רחב של מוצרים, המתאימים לצרכים ייחודים ופרטניים, לכל בעיה, לכל צורך ולכל משתמש. מתן פתרונות מוסדיים מקצועיים, המספקים מענה ממוקד ומדויק, שאינו מסופק על ידי חומרי הניקוי הקיימים בשוק הפרטי. מוצרים אלו גם חסכוניים וחזקים יותר בזכות מינון החומר הפעיל, הגבוה משמעותית מריכוז החומר הפעיל במוצרי הניקיון הפרטיים. בנוסף, מוצרי החברה משתלבים עם עידן ה-D.I.Y בעזרת מגוון מוצרים החוסכים מאות שקלים בהזמנת אנשי מקצוע, כגון פותחי סתימות, מנקי עובש, משקמי רצפות פרקט, מסירי חלודה ועוד, ההופכים אותנו למקצוענים בבית. במוריה STORE צועדים עם הקדמה, ומבטיחים לכם ניקיון מקצועי, עם מוצרים אקולוגיים המנקים בצורה יסודית, ובו זמנית שומרים עליכם ועל סביבתכם. מוצרים מעולים לכל בית, אך גם לשוק המוסדי, ובפרט למקומות עם אוכלוסיות הרגישות לחומרי ניקיון רגילים כגון גני ילדים, בתי ספר, בתי אבות, וכו’.

מותג המגפיים הוותיק והאהוב “ברונקס”, שכבש את נשות ישראל בשנות ה-90 חוזר השנה לתודעה והופך בימים אלה ממש לטרנד לוהט המשתלט גם על בנות הנוער לצד הקהל המכור מזה עשרות שנים. הקולקציה כוללת מגפיים ארוכים עד הברך בצבע שחור המגיעים  בצבע שחור חלק עשוי בד לייקרה נוח ואלסטי. מגפונים קצרים בצבע שחור המגיעים  בצבע שחור חלק עשוי בד לייקרה נוח או עור איכותי.

את המגפיים ניתן להשיג בגבהים: 3 ס”מ , 6 ס”מ ו9 ס”מ. ובצבעי  בורגנדי ואבן בבד לייקרה.

מחיר:  250-400 שקל.

ברונקס לייקרה צילום יעל אמיר
ברונקס לייקרה צילום יעל אמיר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות