שבת , אפריל 20 2024

קריעה בכף היד: גבעתיים (שוב) אלופה

יש אליפות, צילומים: העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
יש אליפות, צילומים: העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

ק.ה גבעתיים המשיכה במסע במופלא וחתמה עונה אדירה עם אליפות נוספת. חניכיו של שמעון רבינוביץ’ יצאו למשחק ה-2 מול הפועל נצרת עילית במסגרת משחקי הגמר על האליפות לעונת 2017/18 בידיעה שניצחון חוץ יעניק להם את התואר הנחשק.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ק.ה גבעתיים השלימה את המלאכה בצפון עם 2:4 על נצרת עילית. במשחק הראשון מתן סימון ניצח את מיכאל טאובר 3-0. רון דוידוביץ מנצרת עילית גבר על שמעון רבינוביץ 3-1. במשחק השלישי עמרי בן ארי הביס את אוהד פניאל 3-0. במשחק הזוגות הצמד בן ארי את רבינוביץ’ ניצח 3-1 את רון ומיכאל. במשחק החמישי רון ניצח את מתן סימון 3-2 ובמשחק השישי והאחרון בן ארי הכניע את מיכאל טאובר 3-2. בסיכום, 4-2 לגבעתיים, ואליפות 6 ברצף ל-ק.ה גבעתיים.

עוד שנה של חגיגות בגבעתיים, צילומים: העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
עוד שנה של חגיגות בגבעתיים, צילומים: העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

“אפילו יותר מתוקה”

בחודש שעבר זכתה ק.ה גבעתיים בגביע המדינה לאחר ניצחון חלק 3:0 על מכבי רחובות, ובסיכום דאבל 6 ברציפות (זכייה בגביע ובאליפות), הישג יוצא דופן לכל הדעות. ק.ה גבעתיים ממשיכה להיות שליטה בלעדית של הטניס שולחן בישראל.

מאמן ק.ה גבעתיים, שמעון רבינוביץ’, אמר בסיום: “אני שמח מאוד על ההישג חסר התקדים הזה. 6 דאבלים רצופים זה לא מובן מאליו ואני מקווה מאוד שנמשיך ברצף המדהים הזה. תודה רבה לעמותה לקידום הספורט בגבעתיים ולראש העיר רן קוניק על תמיכה חסרת תקדים ועל תמיכה אינסופית. גם אחרי 30 שנות קריירה זה מרגש כל פעם מחדש לזכות בתארים ואני באופן אישי מאוד מקווה שנמשיך במסע המדהים הזה עד כמה שניתן”.

המשחק היה צמוד, היה חשש שתאבדו אותו?
“לא, אין לנו חשש מכלום. זה ספורט, ובספורט צריכים להיות מוכנים לכל התרחישים והכל בסדר, גם אליפות קשה היא אליפות, והיא אפילו יותר מתוקה”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות