יום חמישי , מרץ 28 2024

תופעה: אורבים ליד גני ילדים ופורצים לרכב

הורים שימו לב - תופעה מתרחבת של פריצות לרכבים של הורים המביאים או אוספים את ילדיהם מהגנים ובתי הספר בערים רמת גן וגבעתיים. המשטרה עצרה חשוד בהתפרצות

פריצה לרכב בגבעתיים
פריצה לרכב בגבעתיים

האם המשטרה עצרה את מי שחשוד במכת הגניבות מרכבים שקרו לאחרונה בגני הילדים ברמת גן וגבעתיים. לאחרונה התרבו הדיווחים על פריצות לרכבים של הורים המגיעים לאסוף את ילדיהם מהגנים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הגנבים מנצלים את העובדה שההורים משאירים תיקים וציוד יקר ערך כמו לפ טופים וסלולרים במחשבה שיעדרו מהרכב רק למספר דקות, מנפצים את השמשות ונמלטים עם השלל.

הגר ספיבק, תושבת רמת גן שהגיעה לאסוף את ביתה מגן ויצ”ו ברמת גן, חזרה לרכבה לאחר מספר דקות וגילתה שהוא נפרץ והשמשה נופצה,”בשעה 16:45 נכנסתי לגן של הבת שלי לאסוף אותה, שתי דקות על השעון. כשיצאתי מהגן השמשה של היושב ליד הנהג הייתה מנופצת לרסיסים בתוך הרכב. התיק שכל עולמי נמצא בתוכו, והטלפון עם כל התמונות של ביתי נגנבו. אל תגידו לי זה לא יקרה, זה חוסר אונים מוחלט”.
מכת התפרצויות לרכבים ברמת גן

תושבים טוענים כי הגנבים אורבים ליד גני הילדים, ומנצלים את העובדה שההורים ממהרים ומשאירים חפצים בתוך המכונית. גם העובדה שבחלק מהגנים יש שומר בכניסה או מצלמות אבטחה לא מרתיעות את הפורצים, לכן הדרך היחידה להתמודד עם התופעה היא לא להשאיר דברים באוטו, אפילו לא לחמש דקות.

המשטרה אשר קיבלה מספר תלונות מאזרחים בנושא, עצרה בתאריך 16.4 חשוד בן 37 מגבעתיים. לאחר שאזרח דיווח למשטרה כי הבחין באדם יושב בצורה מחשידה בתוך רכב, האזרח פנה אל האיש וזה ברח מהמקום. שוטרי וחוקרי הזיהוי הפלילי שהגיעו אל הזירה אספו טביעות אצבעות וממצאים שנמצאו בתוך הרכב, אלה נשלחו למעבדה המשטרתית, ואלה הובילו לגילוי זהותו של החשוד.

ביום ו'( 27.4) הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט שלום בת”א ושוחרר. חומר החקירה הועבר לעיון התביעה המשטרתית ובכוונתם להגיש נגד החשוד כתב אישום

ממשטרת ישראל נמסר – “שוטרי משטרת ישראל פועלים כל העת על מנת לאתר עבריינים הפוגעים ברכושו וביטחונו של האזרח הנורמטיבי. שיתוף הפעולה ודיווח של אזרחים בזמן אמת מהווה מכפיל כח משמעותי על מנת להגן על תושבי העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק משטרה רמת גן ניוז

חשד לתקיפה ברמת גן: נערים היכו חייל שנפצע בעזה – והעלו לרשת

תפריט נגישות