יום שישי , אפריל 19 2024

אורי כוכבי מרמת גן זכה במקום השלישי באליפות אירופה לנוער בשחמט

אליפות אירופה לנוער בשחמט התקיימה בלטביה בין התאריכים 30-19.8.18. לאליפות הגיעו 1,300 שחקנים מ-50 מדינות מרחבי אירופה, כאשר את מועדון השחמט אטיוד הרמת-גני ייצגו שישה נציגים - יותר מכל מועדון אחר במשלחת הישראלית.

ראש עיריית רמת-גן במשחק שחמט מול אורי כוכבי
ראש עיריית רמת-גן במשחק שחמט מול אורי כוכבי

את המשלחת העירונית ליווה ואימן אמן ויטלי גולוד. לאחר מותחן סוחף מול תשעה יריבים שונים ושערוריית שיפוט אחת מול היריב האוסטרי, המתמודד אורי כוכבי מרמת-גן קטף את המקום השלישי והמכובד באליפות אירופה לנוער בשחמט עד גיל 14.

ראש עיריית רמת-גן: “זכייתו של אורי כוכבי מרשימה בקנה מידה עירוני ועולמי. כשחקן שחמט פעיל, אני נפעם מהיכולות של השחקנים הצעירים, שמביאים איתם המון גאווה עירונית. עלו והצליחו!”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


דן דרורי, מנהל מועדון השחמט מב”ע אטיוד רמת-גן, סיכם את הזכייה: “אורי כוכבי מתאמן במסגרת בית הספר לשחמט מאז היותו בן 5 וכבר אז ניכר בו כישרון רב ובעיקר רוח לחימה ואופי,
שהביאו אותו להישגים רבים בארץ ובאירופה. אורי לקח חלק משמעותי מהזכיות של המועדון בתחרויות הנוער בשנים האחרונות והביא המון גאווה לענף השחמט ברמת-גן”.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

אורי כוכבי: “כל שנה אני מחכה לתחרות הזאת, כי מבחינתי היא הכי חשובה לצבירת ניסיון ברמה הבינלאומית. לפני כל משחק אני צריך להכין את עצמי ליריב ומי שעוזר הוא המאמן שלי בארבע השנים
האחרונות, רב אמן ויטלי גולוד. השחמט תורם לי הרבה ללימודים, נותן לי ניסיון חיים משמעותי וזה עוזר לי לפתח אופי, סבלנות, זיכרון ועוד תכונות שבאות עם עיסוק מתמשך בספורט המוח”.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

זכייתו המרשימה של אורי כוכבי באליפות אירופה מצטרפת לשורה של הישגים שקבוצות השחמט הרמת-גניות רשמו לאורך השנה. רק בחודש שעבר הוכתרה קבוצת “מלכי אטיוד רמת-גן” לאלופת ישראל עד גיל 14
בפעם הרביעית ברציפות, ובגביע המדינה עד גיל 18. זכיות נוספות שנרשמו לטובת מועדון השחמט העירוני לאחרונה: מקום ראשון באליפות ישראל לקבוצות עד גיל 12, מקום שני עד גיל 10 ומקום שלישי עד גיל 8.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות