כשהוא מתהדר בתחנות כדיזינגוף בתל אביב במזרח, דרך תל השומר, יהוד ואור יהודה במזרח. הקו הסגול של הרכבת הקלה שצפוי להפתח באיזור 2027, צפוי לאפשר עבור תושבי רמת גן וגבעתיים הנמצאים במרכזו, שידרוג משמעותי בדרך ההתניידות בגוש דן.
הקו שצפוי ינוע על ציר אלוף שדה לכיוון מזרח, צפוי לעצור במספר תחנות רלוונטיות לתושבי רמת גן וגבעתיים, ביניהן רחוב ברחוב כורזין/אלוף שדה, רזיאל/, הירדן/אלוף שדה, אלוף שדה, רמת אפעל, שיבא/תל השומר.
כמו כן, הוא צפוי לקשר חלקים מרוחקים יחסית השייכים לרמת גן כאוניברסיטת בר אילן ובית החולים תל השומר למרכז העיר. התדירות שנת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) צופה למעבר קו בין התחנות הוא כל 4 דקות.
*שימו לב המשאל מורכב מ-2 שאלות.
ניתן להצביע עד יום א’ 25.05.2024 בשעה 16:00.
*המשאל ביוזמת אתר החדשות רמת גן גבעתיים NEWS ופונה לגולשי האתר, הוא אינו מדגם מייצג ולא נעשה על ידי חברת סקרים.
*המשאל לא התבסס על שיטות סטטיסטיות מוכרות ולפיכך אי אפשר להסיק ממנו מסקנות לגבי דפוסי הצבעה או עמדות של הציבור.
*המצביעים אינם בהכרח תושבי העיר.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
אם רוצים שנשאיר את הרכב בבבית צריך לדאוג לחניונים ללא תשלום – חנה וסע ליד תחנת הרכבת. בלי זה, זה לא משתלם.
הרכבת בארץ בניגוד לחו״ל עוברת רק בצירים ראשייים ולא יוצאת מהשכונות וכדי להגיע לרכבת צריך אוטובוס רגיל, לכן אם יהיו חניונים, יהיה קל יותר לצאת מהבית לחניון ולעלות לרכבת.
לנסוע באוטובוס לרכבת – אין סיכוי.
מציע להוריד ציפיות. הן מהקו הסגול והן מהירוק, כי מי שרוצה לנסוע בתח"צ לעבודה יכול לעשות את זה גם באוטובוס, כבר היום. אז במקום מכשיר האוטובוס יהיה מכשיר רכבת. אז מה?
בדיוק בגלל זה פורסם שהאדום נכשל, ולמה נכשל? כי היו ממנו ציפיות גבוהות מדי. מי שקודם נסע באוטובוס עכשיו נוסע ברכבת הקלה והצטרפו עוד קצת ו… זהו. מי שלא גר ממש ליד הרכבת, או היעד שלו איננו לאורך התוואי, ממשיך לנהוג כמו קודם.
הרכבת זה בסהכ אוטובוס עם יחסי ציבור טובים.