יום שישי , מרץ 29 2024

הספר סיפור לבן – ייכנס לתכנית הלימודים ברמת גן

השבוע התארח בלשכת ראש העיר רמת-גן אידן אור גיא, תושב העיר בן 31, עיוור, שהוציא לאחרונה את ספרו "סיפור לבן". הספר מביא מסר של קבלת השונה וייכנס לספריות בבתי הספר

אידן אור גיא עם ישראל זינגר

אידן, לבקן בעל תעודת עיוור מזה כ-15 שנים, הצליח לגייס תוך שבוע בלבד  30,000 שקלים לטובת הוצאת ספר הילדים שכתב. הספר מתאר את חוויותיו של אידן כילדן לבקן בעל לקות ראייה ואת קשיו להשתלב בחברה ומטרתו ללמד את הדור הצעיר על קבלת האחר והשונה.

אידן אור גיא עם ישראל זינגר
המכתב לראש העיר

לאור המסר החשוב שבספר, הוחלט להציב את הספר “סיפור לבן” בכל אחת מספריות בתי הספר בעיר. בנוסף, תקצה העירייה לאידן דוכן למכירת ספרו בשבוע הספר שיתקיים בשבוע הבא בכיכר אורדע. ביקורו של אידן בלשכת ראש העיר נעשה במסגרת “דלת פתוחה” שמקיים ראש העיר מדי שבוע בלשכתו.

לאחרונה שלח אידן לראש העיר עותק מהספר וביקש לפוגשו. ראש העיר שמח על ההצעה והזמין אותו לביקור בלשכתו מיד לאחר שקיבל את הספר. ראש העיר, שאביו היה לקוי ראייה בעצמו, התרגש מאוד מסיפורו של אידן והודה לו על שחלק אתו את סיפוריו חיו המרתק. בהקדשה שכתב לראש העיר כתב אידן: “שמי אידן אור ואני תושב ויליד העיר, אני לבקן ולקוי ראייה בן 30. יש לי בגרות מלאה, התנדבתי לצבא, התחתנתי והקמתי משפחה. והבנתי עם השנים, שאם אני מקבל את עצמי, החברה מקבלת אותי. אני חושב שהספר יכול לעזור להרבה ילדים לקבל את עצמם, והרבה הורים יוכלו להשתמש בו ככלי. מקווה שתהנה מהספר והמסר בתוכו. אשמח לפגוש אותך”

ראש העיר זינגר: ״התרגשתי מאוד לפגוש את אידן אור גיא. מבחינתי הוא גיבור. אני גדלתי בבית עם אב עם לקות ראייה, אני יודע היטב כמה החיים מורכבים ולא פשוטים ולכן המסר החינוכי והחברתי שאידן מעביר לילדי המחר חשוב מאין כמותו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות