יום חמישי , מרץ 28 2024

יש מועמד: תת אלוף במילואים אילן ביטון ירוץ לראשות העירייה מטעם הליכוד

שחקן חדש במפה הפוליטית המקומית, אילן ביטון הכריז על התמודדותו לראשות העיר מטעם הליכוד ומבטיח "להחזיר את הניצוץ לעיני התושבים"

תת אלוף במיל אילן ביטון (במרכז), צילום: באדיבות מטה הבחירות של הליכוד
תת אלוף במיל אילן ביטון (במרכז), צילום: באדיבות מטה הבחירות של הליכוד

אחרי תקופה ארוכה בה מפלגת הליכוד התלבטה בנוגע למועמד לראשות העיר מטעמה בבחירות הקרובות ואחרי שמועות כי מדובר באיש צבא הודיע היום תת אלוף במילואים אילן ביטון על התמודדותו.

עכשיו זה רשמי, צילום: באדיבות מטה הבחירות של הליכוד
עכשיו זה רשמי, צילום: באדיבות מטה הבחירות של הליכוד

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בפוסט שפירסם בפייסבוק כתב ביטון: “היום מתחילים לעשות היסטוריה. לפני זמן קצר אישרה ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד לרשויות המקומיות את מועמדותי מטעמה לראשות עיריית רמת גן בבחירות שייערכו באוקטובר 2018. זהו יום מרגש, אך מחייב. שירתתי שנים רבות בצה”ל, עד לתפקיד מפקד מערך ההגנה האווירית בדרגת תת-אלוף, ולאחר מכן הצטרפתי לתעשייה האווירית וניהלתי את אחד הגופים המרכזיים בחטיבת מערכות טילים וחלל. בהמשך, שימשתי כראש משלחת התעשייה האווירית בהודו ולפני כשנה ייסדתי את חברת הזנק Smart Colorist Ltd העוסקת בתוכנה ואפליקציות לתמיכת לקוח בענף ייחודי, בשוק הקמעונאי בארץ ובעולם. אני מאמין שברמת גן גלום פוטנציאל עצום למימוש והעיר צריכה ראש עיר המשלב מנהיגות חזקה ואחראית לצד מיומנויות ניהול גבוהות וניסיון בהפעלת אופרציה מורכבת, וכל זה במטרה להפוך את רמת גן למקום הרבה יותר טוב לחיות בו ולהדליק מחדש את הניצוץ בעיני התושבים. אבל איני הולך לעשות זאת לבד. אלא עם חבריי לדרך, אנשי סיעת הליכוד, בראשות משה רווח, אשר פועלים ללא לאות בעיר הזאת, מכירים בה כל אבן, ויחד, כן, כולנו יחד נוביל את רמת גן לשיאים חדשים, לשיאים לה ראויים תושביה”.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות