יום שלישי , אפריל 16 2024

“לומדים אוניברסיטה בתיכון”

לומדים אוניברסיטה בתיכון"

התכנית “לומדים אקדמיה בתיכון” מבוססת על מרצים, מן השורה הראשונה באקדמיה, שמגיעים לבתיה”ס התיכוניים להרצות בפני התלמידים הרצאות בתחומי דעת שונים ברמה אקדמית. בפרויקט משתתפים כלל תלמידי כיתות יא-יב’ מבתי הספר אורט, שמעון בן צבי, קלעי ותלמה ילין.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בתכנית – נחשפים תלמידי התיכונים לעולמות תוכן מגוונים ומרתקים, לסוגיות שונות ומורכבות (חברתיות, מדיניות, ערכיות, פוליטיות, לוגיות…), משתתפים בהרצאות באופן פעיל, מתעניינים, שואלים….ומסתקרנים.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעתיים – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים –  גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה –  גבעתיים ניוז– כל מה שקורה בעיר

ההרצאות של המרצים הבכירים באקדמיה מסייעים בטיפוח התלמיד להיות אדם חושב, משכיל , וסקרן לעולם הסובב אותו, לעידודו למצוינות, ולהכנתו לאתגרים אקדמיים עתידיים.

בין השאר ירצו השנה ד”ר רועי זלוטן בנושא:  מה זו רציונאליות בכלכלה, ד”ר יגאל אונא על לוחמת סייבר, ד”ר גילי כהן על קרימינולוגיה ועבריינות נוער בישראל, ח”כ לשעבר רן כהן על שלטון ומשטר, ד”ר איתן סייג בנושא מתמטיקה והבלתי סביר בעליל ומוכח מעל לכל ספק, אור חזן בנושא בלשנות, ד”ר יצחק דגני על תמורות בסביבה אסטרטגית במאה 21 וד”ר עידו גייגר בפילוסופיה ומה זה מוסר.

המנהל האקדמי של התכנית הינו – דר’ יצחק דגני / מרצה בתחום מדע המדינה באוניברסיטה בר-אילן.

ראש מנהל החינוך הנוער והצעירים הגב’ אירית אהרונסון ציינה כי: “ גבעתיים על ההון האנושי המעולה שבה חרטה על דגלה להיות ״עיר אקדמיה״. במסגרת חשיפת האקדמיה לתלמידי התיכונים בגבעתיים מקבלים התלמידים שיעורי העשרה על ידי פרופסורים ודוקטורטים בתחומי דעת שונים. תכני השיעורים משתנים משנה לשנה”.

 מרכז המצוינות במנהל החינוך מרכז את הפרויקט כחלק מתפיסת עולם חינוכית הרואה ושואפת  למצוינות אישית ויישובית והצבת  יעד של הרחבת עולם הידע והעניין של התלמידים בעיר בהיבטים אקדמיים, אישיים וחברתיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות