יום שלישי , אפריל 16 2024

משלחת ראש העיר לאיטליה – המשיכה לצרפת

ראש העיר רמת גן טס במשלחת בהולה לסוף שבוע לאיטליה, לבחון מרצפות. על פי מקורות בכירים בעיריית רמת גן, מנכ"ל העירייה ומנהלת התאגידים שבו לישראל, ראש העיר וראש לשכתו המשיכו לצרפת. ביקורת קשה ברמת גן על הטיסה הראוותנית.

עיצוב ללא שם
צילום - קנבה

ראש העיר רמת גן דיווח לציבור כי טס לאיטליה לבחון מרצפות חדשות לכיכר רמב”ם, רכש של 10 מיליון שח ואף דיווח כי לקח איתו במזוודה  “ק”ג של פירות עצי הפיקוס מביאליק בכדי לבחון בין היתר את תגובת הריצוף החדש לפירות העצים שבכיכר”. ראש העיר אף הבטיח לציבור כי “ביום ראשון נחזור באמצע הלילה ובבוקר כבר נחזור לעוד פגישות לטובת העיר”. ראש העיר נסע עם ראש לשכתו, מוטי כהן מנכל העירייה, וסמנכלית בית עמנואל. על פי מקורות בכירים בעיריית רמת גן, המשלחת התפצלה, ראש העיר וראש לשכתו, לא חזרו לישראל והמשיכו לצרפת.
כזכור ראש העיר ופמלייתו טסו על כספי משלם המיסים הרמת גני בעלות של עשרות אלפי שקלים, לבחון את הריצוף החדש. על פי מקורות שונים, המחצבה אליה טסה המשלחת היתה סגורה ברוב זמן ביקור המשלחת. לא ברור מי ממן את השהות והטיסות מצרפת.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 עו״ד אביהוא בן משה חבר מועצת העיר ויו״ר ועדת הביקורת העירונית: התנהלותו השערורייתית של כרמל שאמה בטיסתו החפוזה בסופ״ש לאיטליה בואכה צרפת, יחד עם ראשת המטה שלו והעוזרת שלו בליווי מנכל העירייה, בנימוק שהם נוסעים לבחון מקרוב אבני ריצוף לעיר, הם עבודה בעיניים על התושבים. מי שחושב שהתושבים טיפשים ויאכלו בהנאה ובשקיקה את סיפוריו, יתעורר בוקר אחד ויגלה שהתושבים כבר אינם איתו. משלחת יקרה ולא מקצועית, היוצאת לשליחות בסוף השבוע, ומוצאת עצמה בסוף בצרפת, חושפת את האמת מאחורי הביקור. ישפוט הציבור.
ליעד אילני, יושב ראש האופוזיציה ברמת גן – “מעורר השראה וכבוד לעקוב אחר מסע הדילוגים של שאמה ומקורביו בין עשרות ערים בעולם, במאבקו לשמירה על האינטרסים של רמת-גן הריבונית”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות
לקריאת כל התגובות

4 comments

  1. השחיתות בעיר שוברת שיאים. בחודשים האחרונים הטיסות כבר נהפכו לשיגרה על חשבון משלמי המיסים בעיר. בזיון

  2. הציבור רוצה ראש עיר עיראקי לא יעזור לכם כלום הבוזבוזים!

  3. נמתין בסבלנות לבחירות הבאות ונראה אם התושבים ישארו מטומטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות