יום ראשון , מאי 19 2024

פינת נגן הרחוב: יונה ברוורמן יונצח ברחוב הרצל

עיריית רמת גן הודיעה היום כי החליטה להנציח את נגן האקורדיון המיתולוגי שלמרות סיפורו העצוב הקפיד תמיד לשמח את העוברים והשבים ברחוב הרצל

יונה בפעולה, צילום: פרטי
יונה בפעולה, צילום: פרטי

בעקבות מותו של יונה ברוורמן, תושב העיר ונגן האקורדיון המיתולוגי שניגן במשך שנים ברחוב הרצל, הודיעה היום עיריית רמת גן כי יונצח בעיר.

במשך שנים, מדי יום ובכל עונה, היה ברוורמן יורד מביתו ברחוב ז’בוטינסקי לרחוב הרצל, מתיישב על הספסל ומנגן באקורדיון שכה אהב. בשנים האחרונות איבד את ראייתו ועל אף זאת לא הפסיק לנגן ולהנעים את אוזניהם של העוברים והשבים.

יעניין אותך גם

תגובה מהירה לעזיבת אופו: “עומדים בפני סגירה עם מובייק”


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בדרך לחלום: הטניסאיות המצטיינות הוזמנו לסיור בחוויה האולימפית

הקפיד לבקר בבית הכנסת, צילום פרטי

הקפיד לבקר בבית הכנסת, צילום פרטי

ברוורמן, ערירי ללא ילדים, עלה לארץ בשנת 1990 מאוקראינה. בשנים האחרונות התגורר יחד עם שותפתו פאולינה, חברת ילדות של אחותו. הודות לתרומתו הרבה לעיר רמת-גן, תנציח העירייה את דמותו של יונה ברוורמן, בפינת הרחוב בה ניגן מדי יום לרווחת התושבים.

ראש עיריית רמת גן: “יונה ברוורמן ז”ל היה אחת הדמויות הבולטות בנוף העירוני. הוא ייזכר בזכות אהבתו הגדולה למוזיקה ותרומתו התרבותית ומלאת הצבע לעיר רמת-גן. יהיה זכרו ברוך”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עבודות הרכבת הקלה ברמת גן

המשאל השבועי: האם הקו הסגול יגרום לנו להשאיר את האוטו בבית?

תפריט נגישות