יום שלישי , אפריל 16 2024

שנה למותו של אלעד קופרברג: אליפות גבעתיים הפתוחה התקיימה לזכרו

אליפות גבעתיים הפתוחה לזכר אלעד, צילום: העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
אליפות גבעתיים הפתוחה לזכר אלעד, צילום: העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

בתחילת השבוע ערכה העמותה לקידום הספורט בגבעתיים בשיתוף רכז ענף הטניס שולחן שמעון רבינוביץ , איגוד הטניס שולחן ומשפחתו של אלעד את “אליפות גבעתיים הפתוחה ע”ש אלעד קופרברג” בהיכל תלם המחודש.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


במהלך כל היום המרגש, שהחל ב-9 בבוקר עד שעות אחה”צ, התחרו עשרות שחקנים מכל הארץ ומחוץ לארץ שהכירו את אלעד, הוקרן סרט מרגש על אלעד שלא השאיר אף עין יבשה וראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, שהכיר היטב את אלעד וליווה אותו בקריירה המקצועית, נשא דברים.

היענות גדולה של שחקנים מהארץ ומחו"ל, צילום: העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
היענות גדולה של שחקנים מהארץ ומחו”ל, צילום: העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

אלעד קופרברג ז”ל היה בן 23 כשנהרג בתאונת אופנוע בקוסטה ריקה. הוא נחשב לאחד הכישרונות הגדולים של ענף הטניס שולחן בארץ וניבאו לו הצלחה גדולה. במהלך הקריירה קופרברג עשה היסטוריה כשהיה לישראלי הראשון שזוכה בפרו-טור לנוער, ואסף לא מעט תארים לאומיים.

“היענות רבה של שחקנים”

שמעון רבינוביץ’, רכז הטניס בעיר, שהדריך את אלעד קופרברג ז”ל, סיפר על ההיכרות ביניהם: “הכרתי את אלעד מאז שהיה צעיר ואימנתי אותו בתקופה שעבדתי באקדמיה לספורטאים מחוננים בוינגייט וגם בנבחרות ישראל כשהיה שחקן נוער בנבחרת ישראל, שם הכרתי אותו באופן אישי והיינו בקשר ממש טוב. גם אחרי שהתגייס לצבא המשכנו להיות בקשר”.

קוניק הכיר את אלעד היטב, צילום: העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
קוניק הכיר את אלעד היטב, צילום: העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

איך נולד הרעיון לקיום האירוע?

“החלטתי ביחד עם כמה אנשים, כולל ראש עיריית גבעתיים רן קוניק, ובעזרת העמותה לקידום הספורט בגבעתיים, שאחרי שתיגמר שנת האבל על אלעד נקיים תחרות לזכרו. התחלתי לגייס כספים מאנשים שהכירו את אלעד ומחברים אישיים שלי, ויחד עם תמיכה של עיריית גבעתיים והעמותה לקידום הספורט בעיר החלטנו לקיים את התחרות”.

רבינוביץ’ מתרגש ממספר המתחרים באליפות. “הגיעו כ-140 שחקנים מכל רחבי הארץ מילדים ועד בוגרים. גייסנו 2 שחקנים מהונגריה שישחקו בבוגרים דרג א’ והגיעו כל שחקני נבחרות ישראל בבוגרים ומספר שחקנים חובבנים והיה אירוע פשוט מדהים. ערכנו כמובן טקס לזכרו של אלעד בנוכחות חברים ובני משפחתו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חשד שגרפו למעלה ממיליון שקל | צילום: באדיבות משטרת ישראל

‘חשד שהנפיקו ויזות פיקטיביות לקנדה’ – נעצר תושב רמת גן בשנות ה-30 לחייו

תפריט נגישות