יום שישי , אפריל 19 2024

תגובה מהירה לעזיבת אופו: “עומדים בפני סגירה עם מובייק”

עיריית רמת גן לא מבזבזת זמן. אמש פורסם כי חברת האופניים הסינית החליטה לעזוב את המזרח התיכון, הבוקר אנו מספרים על משא ומתן מתקדם עם המחליפה

אופו עוזבים את המזרח התיכון
אופו עוזבים את המזרח התיכון

אמש הודיעה חברת האופניים השיתופיים ofo כי היא מסיימת את הניסוי שקיימה בחצי השנה האחרונה ברמת גן ומפסיקה את פעילותה במזרח התיכון. בנוסף מסרה החברה כי תתרום יחד עם עיריית רמת גן אופניים לעמותות בעיר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ההחלטה גררה תגובות רבות ברשתות החברתיות ביממה האחרונה. צעירים רבים מרמת גן, אשר השתמשו באופניים בתדירות גבוהה מהצפוי, מבקרים בפוסטים משתמשים אחרים אשר נהגו, למשל, להשליך את האופניים בצורה מסוכנת ברחובות או לנעול אותם בחלל שלא איפשר למשתמשים אחרים להשתמש בהם.

בתגובת העירייה מסתתרת בשורה משמחת לציבור הרוכבים, העירייה נמצאת במשא ומתן מתקדם מול חברה סינית נוספת: “עיריית רמת גן מודה לחברת אופו על שיתוף הפעולה הפורה בחודשים האחרונים. לצערנו, חברת אופו העולמית הודיעה על החלטתה לסיים את פעילותה במספר ערים בעולם, בניהן גם רמת גן על אף הצלחתו המרשימה של הפרויקט בעיר. חברת אופו תתרום מאות זוגות אופניים לעמותות שונות בעיר בעיר, שייבחרו בתיאום עם העירייה. בימים אלה עומדת עיריית רמת גן בפני מתן הרשאה לחברת מובייק שתקים בעיר מערך אופניים שיתופיים לרווחת תושבי העיר והבאים בשעריה. אנו מאחלים לחברת אופו הצלחה בהמשך פעילותה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות